Återinstallera app från iTunes till iPhone
ÅH! Mitt WordFeud hängde sig totalt här om kvällen och i ren desperation, efter att startat om telefonen och provat alla möjliga saker så raderade jag appen från telefonen, och tänkte att man kan ju återinstallera den.
Det är bara det att jag fattar inte hur man gör. Appen ligger kvar i iTunes, köpet finns på mina kvitton och inte fattar jag hur man gör.
Jag lackar ur och blir så trött, jag har häcken full ändå utan att behöva studera in en hel instruktionsbok. SNÄLLA HJÄLP MIG!
Jag hade letat upp Wordfeud i AppStore på telefonen och laddat ner den. Kostar inget att ladda ner appar man redan betalat för en gång, givet att man använder samma Apple-ID som när man köpte den första gången.
Precis vad jag oxå tänkte. I AppStore är det bara gratisversionen, man köper inuti appen. Men du tror alltså att om jag klickar på köp och lägger in mitt Apple-id så ska den inte ta betalt en gång till? Ok det är bara 22 kr , men det är själva principen….
Har för mg att det finns Restore previous purchase eller liknande inne i Wordfeud. Jag har använt den och då har jag fått Premium på nytt utan att betala.
Tack Joab!! Det funkade! Utan dig hade jag nog inte vågat prova! Det såg hela vägen ut som att det var betalning som gällde, men absolut sist dök det upp en ruta som sa; Du har redan köpt den här appen, vill du hämta den igen utan kostnad? Klart!
Du borde också kunna se den under Köp i App Store om du väljer fliken Uppdateringar.
Men HIMMEL!!! Det borde jag ha kommit på själv!!! 😎
Helt makalöst vad irrationell man blir när man blir stressad - och helt makalöst vad man kan bli stressad över en sån "skitsak"😂
Ha ha, bra att du tar det bra. :-)