Återställa iPhone, nedgraderas iOS då?
Jag typ 'råkade' uppdatera min iPhone, vilket inte var bra för nu är den typ cp… Om jag återställer, försvinner uppdateringen också då, eller kommer den alltid vara kvar nu? Eller vad ska jag göra för att få tillbaka den gamla uppdateringen jag hade(som jag inte vet vad den heter xD).
Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse
F*n :c Så det finns inget att göra åt det?
Nej tyvärr.
Så den kommer alltid vara störd nu? :c hopp… Tjatat på att få en iPhone i flera år, och nu äntligen fick jag än, men det höll ju länge… c;
Om dom inte fixar en bättre uppdatering då
De kommer med en uppdatering snart. Det finns fortfarande små buggar som behöver fixas. =)
#4: Vad är det för problem du upplever?
#7 det är väldigt segt, ibland vill inte skärmen låsas upp, och ibland fastnar den så man inte kan släcka skärmen ens. Så seg att det tar ca 5sekunder innan den börjar ladda, efter att man satt i laddaren. Inget stort problem med att jag får vänta 5s men ändå, det är väll typ ända saken som inte kan sega? Haha
Hur mycket ledigt utrymme har du i telefonen?
#9 2,4 GB
Har en 4s och när jag uppdaterade blev den segare och blev orolig, men efter en Återställning och selektivt appval flyter den riktigt bra. Vikten att sköta iCloud kan nog inte underskattas och en sak er klar, all teknik kan strula.
Prova att uppgradera till iOS 8.1.1. Den ska bland annat göra att iPhone 4S går lite snabbare.
Hoppas det blir bättre nu c: