Volymen ändras i iPhone, vad göra?
Hej! Jag har problem med min iphone 4 när jag ska lyssna på något med hörlurar. Volymen ändras utan att jag gör något. Jag tror inte att det är glapp i utgången, för jag ser på själva "mätaren" eller vad man säger att det blir fler eller färre pluppar. Vet inte hur jag ska förklara det men jag hoppas att någon förstår hur jag menar.
Har någon haft ett liknande problem och löst det?
Gäller det alla appar med ljud eller bara vissa? Vilka i så fall?
#1 Gäller alla appar med ljud.
Har du startat om iPhone? Håll in hem-knappen och av-knappen tills vita Apple-loggan syns.
#3 Ja, flera gånger. Det lugnade ner sig ett tag men kom tillbaka ganska snabbt.
Har senaste versionen av iOS 7 om det gör någon skillnad. Funderar på om det kan vara något skumt med senaste uppdateringen? Problemen kom i och för sig inte direkt tillsammans med den, men de fanns heller inte innan.
Har du möjlighet att prova andra lurar? Det bör inte göra någon skillnad men för att utesluta det helt säkert.
#5 Det har jag också provat. x) Jag trodde att de var felet i början men jag har testat både pappas lurar, som fungerar utmärkt på hans mobil, och på ett par lurar från skolan. Ingen skillnad.
Då skulle jag nog prova att återställa den till en iCloud-kopia.
http://iphone.ifokus.se/discussions/5481801c8e0e743c3c0008f6-sa-har-aterstaller-du-iphone