Spegelvända bilder i iPhone 4
Hej! Jag har en iphone 4 och när jag tar bilder så blir dom spegelvända, kan man ändra på det?
Tacksam för svar :)
Blir de verkligen spegelvända? Det är inte så att du bara uppfattar dem som spegelvända?
OM du fotograferar en text… Blir den baklänges då eller blir den korrekt?
be inte om hjälp om du inte vill ha den
Du har två kameror på din telefon..
Facekameran är den du använder till dina "selfies" ;) när du kör en liveview på den så ser du allt spegelvänt, men när du har tagit ett foto med den och kikar på det så ska du se allt korrekt, testa att ta något med en text, så ser du texten spegelvänd, ta fotot, kolla på bilden så är texten korrekt.
Den andra kameran, den som har blixt och bra upplösning visar allt korrekt och ger korrekta bilder.
be inte om hjälp om du inte vill ha den
#2 Jaha! Jag testade ta en bild på en text med facekameran och det var som du skrev, fast jag gillar att det ska vara spegelvänt på facekameran för tycker att bilderna ser bättre ut konstigt nog haha!
Jag håller med tonåring, jag gillar också att ha spegelvänt på facekameran.
När man kör en liveview på facekameran så ser man som sagt allt spegelvänt, och när man har tagit ett foto och sedan kikar på det så vill jag inte att allt ska jag se allt korrekt, jag vill att bilden ska se ut som när man kör en liveview, finns det nått sätt man kan göra så att det blir så?