iPhone iFokus

iPhone

Etiketttillbehör
Läst 1557 ggr
Frosstis
0

Iphone 4s med mycket minne?

Hej, jag håller på o bli galen på min iphone 4s eftersom jag har så lite minne. 

I december så har jag haft telefonen i 2 år. Älskar iphone 4s och vill inte ha någon annan telefon.

Men undrar om man kan köpa en ny 4s, men så mycket minne man kan köpa till iphone 6? 64 eller 62 GB eller vad det nu går, det hade vart perfekt.

wille_wille
0

Vet att det finns iPhone 4s med 64GB, min mamma och syster har varsin sådan. Verkar inte finnas så många ställen som säljer dem fortfarande, men några finns det iaf 🙂

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=992860

Hälsningar Wille, medarbetare på akvarieräkor och fjäderfä.

Frosstis
0

Åh vad bra! 

Blir telefoner med mkt minne segare än de med lite minne? O ju mer grejer man har desto segare blir den, right?

wille_wille
0

Alla telefoner blir väl slöare med mycket saker på, men troligtvis så blir väl en 64gb inte slö lika fort som exempelvis en 8gb. Dock inget jag kan uttala mig helt säkert om eftersom jag bara har haft 16gb :)

Hälsningar Wille, medarbetare på akvarieräkor och fjäderfä.

Frosstis
0

oki, tack :) Min telefon är faktiskt jättesnabb och fungerar superbra efter 1 år och 2 månader. Mina kompisar som har haft likadana telefoner, deras har blivit så sega att man bara vill kasta in telefonen i väggen och det går inte att göra saker på den eftersom den är så seg 😃 Men jag fabriksåterställer den (och säkerhetskopierar den) då och då så det är väl därför den fungerar så bra :) Den blir jättesnabb efter varje gång jag gjort det, och minnet fixar sig lite.