Är det smart att ha Iphone utan fodral ?
Jag har en ny iphone 5c som jag haft två veckor och min förra tappade jag ute går nu med plånboksfodral men ibland vill jag gå utan men vågar inte riktigt det. Är det smart att gå utan då jag tappar saker eller med ?
Frågar er som vet då jag inte vill chansa och denna med går sönder som min andra 5s gjorde 🙂
Vill du inte att den ska gå sönder så ha fodralet hela tiden. Du kan aldrig veta när du kommer tappa den så vida du inte slänger den i marken med flit :)
Dock, se till och köp ett ordentligt fodral och inte billiga grejor. Jag har ett jag köpte på maxi. Tappade min iphone 6 i marken med fodralet. Självklart öppnade fodralet sig och luren landade med displayen i asfalten.
//Pernilla
Http://pernillaoscarsson.weebly.com
Instagram: pernillaoscarsson
Japp har ett plånboksfodral till min och den sitter ordentligt :)
Sen även beställt skärmskydd nu i veckan har tappat den i en tarik som var tom redan men inget hände då den hamnade på baksidan som är plast !👍
när jag inte hade fodralet
Smart idé ska kolla efter det :)
Jag köpte ett "plånboksfodral" på Phone House för strax över 200 kr. I det har telefonen ett eget skydd och sitter sedan fast i "plånboken" med en magnet. Det innebär att jag väldigt enkelt kan ta loss telefonen om jag skall ringa, fotografera eller surfa. Fungerar väldigt bra. Telefonen har glidit ur jackan vid minst två tillfällen men "plånboken" har fixat det.