iPhone iFokus

iPhone

Etikettövrigt-iphone-ipad-ipod
Läst 2132 ggr
Asnen
2015-03-08 20:50
0

iPhone 6 eller Android?

Min 4a börjar närma sig sina sista dager! Men frågan nu är om jag ska köpa 6an eller hellre testa en annan Android. Har hört så mycket olika! Kom gärna med erfarenheter och tips :)

Niklas
2015-03-09 09:47
4

På den här sajten kommer nog de flesta att tycka att iPhone är bättre. Det gör jag också, men jag har ganska lite erfarenhet av Android.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Horrorpops
2015-03-09 16:09
0

Jag har precis fått hem en iPhone 6 plus efter att min 4s kastade in handduken för några veckor sedan. Än så länge är jag väldigt nöjd :)
Har dock inte testat någon annan smartphone så kan inte jämnföra.

Lillan (#506006) på Furry-Paws.com
Strong Beauties Kennel

[kissidor]
2015-03-10 08:39
2

jag tänker inte bre ut mig om android på en iphone-sajt - känns smått ohyfsat 🙂, men om du vill kan du ställa frågan på mobiltelefoner iFokus. även om vi som Sajtvärd och Medarbetare där själva använder android mest så är det vår avsikt att sajten ska rikta sig till alla och vi försöker diskutera alla OS och tillverkare så sakligt vi kan.

christerclaesson
2015-03-10 14:05
1

Jag skaffade en iPhone 6 i November 2014 och är otroligt nöjd. Särskilt nöjd med Touch ID som fungerar otroligt bra. Hade inte det på min iPhone 5.

Har ingen erfarenhet av Android och kan därför inte uttala mig om systemet. Att jag stannade för iOS beror i första hand för att det kommunicera väldigt bra med min Mac och min iPad. Dessutom fungerar telefonen väldigt bra och snabbt.

Victoriastel
2015-03-10 19:11
1

Dom som har haft iphone brukar oftast tycka att det är jobbigt att byta från apple till android. Jag valde själv att forsätta med apple och är nöjd med iphone 6.

MonisN
2015-03-11 16:57
1

Jag hade tills förra veckan en 4:a, men eftersom den inte går att uppdatera längre och att många appar idag kräver iOS 8, så  bytte jag till en 6:a. Är precis lika nöjd med denna som den gamla. iPhone är den i särklass bästa mobil jag ägt. Har aldrig krånglat trots att jag hade den gamla i över 4 år. Jag tycker så klart du ska köpa en 6:a 😃

Den som ställer många frågor ökar mångas visdom!

Medarbetare på foto.ifokus.

signemo
2015-03-11 20:52
1

Har haft en Iphone 4. Har nu sen ett tag en Iphone 6 plus. . Jag är mycket nöjd med min 6 plus. Har ingen erfarenhet av Android. Var sak har väl sina fördelar kanske

Var rädda om varandra