iPhone iFokus

iPhone

Etikettfrågor-och-problemlösning
Läst 2360 ggr
[Smålandsbrud]
0

Går det att renovera iPhone?

Baksidan är i dåligt skick prickig pga färgen har försvunnit och kant stöt som vet inte vad plus flagnad färg. Går detta att lämna in och en firma som gör det byter detta ? Byte dumt nog bort min iPhone 5c mot en sämre iPhone 5 i skicket då allt annat funkar prima på den skönt att ha den modellen igen van vid den men vill inte ha den så sliten :(. Det får kosta som det smakar för jag vägrar byta tele nu på ett bra tag. Eller blir jag tvungen att byta endå? Trivdes super med min förra iPhone 5s som krånglade till sig i somras kanske värt att lämna in den i stället i sommar ? Ska fixa en reserv tele mesans denna lagas om det är värt :( Ångar att jag byte bort min 3 månader gamla 5c mot denna som vet inte vad hur kan jag få tillbaka den igen om det är möjligt pga tackade ju dumt nog ja och sitter med en sliten iPhone 5 som behöver ny kant och bakdel :(

Niklas
1

Du kan få baksidan utbytt på iPhone 5. Det brukar kosta några hundralappar.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

[Smålandsbrud]
0

Hm även batteriet är rätt dåligt snart drar nämligen konstigt mycket i mellan åt och ibland inget typ :/ Har beställt en 5s i vit och guld igen för att jag trivs med den sen min andra 5s dog. Men funderar på att reparera upp den sen sälja för 1000 kr :)

Niklas
1

Du kan gå till Inställningar > Allmänt > Användning > Batterianvändning och se vad som drar mest batteri. Det kan vara någon app du inte behöver.

[Smålandsbrud]
1

Har knappt inga appar på denna :/ Min 5S drog med mycket men det är förståligt pga lyssnar typ en hel del på musik :) Men denna drar mycket även när jag inte använder den :/

Niklas
1

Kolla i inställningarna om du hittar någon ledtråd.

[Smålandsbrud]
0

Ska kolla efter jag har städat 😃