iPhone iFokus

iPhone

Etikettfrågor-och-problemlösning
Läst 4413 ggr
Romancelove
0

Iphone 5S krånglar.

Hejsan.

Först så kan den inte kopplas till internet då den bara letar och letar efter ett wifi nätverk. det hände imorse medans jag titta på youtube och internetet bara försvann. tänkte starta om telefonen och håller ned knappen hur länge som helst men den låser sig bara så fort jag släpper. Sen testade jag assasivetouch (eller hur det nu stavas) och håller in på "lås skärm" och det funkade inte heller. SEN testade jag att byta till flygplansläge och då frös hela telefonen och nu är den svart och funkar inte. vad hände precis haha?

M.V.H Mimmi och dom 5 marsvinen

[Jens]
1

När du försökte starta om telefonen, gjorde du så att du höll nere startknappen och hemknappen samtidigt? Om inte gör det tills du märker att telefonen startar om.

Romancelove
0

Alltså, den är svart. den funkar inte längre. går inte att starta den. :/

[Jens]
1

Stoppa i kabeln och vänta 10-15 minuter. Kan vara slut på batteriet?

Romancelove
1

Nej, den hade hälften utav sitt batteri när den stängde av sig, men jag kan ta bort denna tråd för den började funka nu haha. jag satte i laddaren och höll ner både startknappen och hemknappen och nu funkar den. blev lite orolig där.

[Jens]
0

Ingen fara att låta tråden vara kvar för fler kan råka ut för samma sak. Bra att jag kunde hjälpa till.

[Smålandsbrud]
0

Skumt min gammla iphone 5s krånglade med dock inte den nya