iPhone iFokus

iPhone

Etikettövrigt-iphone-ipad-ipod
Läst 2848 ggr
[SarahOhrn]
0

Vilken tid släpps iPhone X?

Någon som vet, jag tänkte köpa iPhone X via halebop där jag har abonnemang och imorgon öppnar förbokningen. Frågade dem men fanns ingen tid - dom sa "håll utkik under dagen" men finns risken att den släppa redan inatt tror ni? Eller vågar man sova i vänta tills imorgon bitti? 🙄😄

Niklas
0

Jag gissar att om inte Apple säger något i förväg börjar förbeställningen vid 10 i morgon.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

[SarahOhrn]
0

Tack! :) Tänkte att släpps den pp natten brukar det väl ändå informeras om. Då håller jag utkik imorgon! :)

Niklas
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu verkar det närma sig.

[SarahOhrn]
0

Såg igår att det stod 9:01 på Apples hemsida och idag hade halebop nedräkning så behövde inte hålla koll själv! Då är den beställd - 256gb silver 😱 mycket pengar alltså hoppas det är värt 😂 Tänkte ta 64gb men för typ 70kr kände jag de va värt med den större ocj skulle jag annars köpt iPhone 8 plus hade ja sparat ca 150 kr i mån men vad sjutton! Skare va så skare 😂

Akvaristen
0

Spänd av förväntan satte jag mig kl 9.01 framför min iPhone 7 Plus och kom inte in på Apple Store. Försökte flera gånger och tiden rann iväg. Kl 9.10 så kom jag in och beställde 2 st X, 256 GB från Apple Store (olåsta), space gray. Leverans den 3 november. Gissa om jag tar ledigt den dagen. 😉

Niklas
0

:-)

sophiemadeleine
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

Igår hade jag turen att få min 😍 första reaktionen var ”oj vad tung” 😁 men såå himla fin, hemknappen saknar jag inte, man anpassade sig superfort :) Grejade nyss med den gamla och ”swipade” visst redan över hemknappen.. haha :D Den är sååå snabb också, ångrar mig inte en sekund 😍

Medarbetare på Chihuahua

Akvaristen
1

Fick samtal vid 8-tiden på fredag morgon att telefonen är på väg så håll dig hemma sa de. Det blev en olidlig och jobbig väntan för man kunde ju inte gå ut och göra ärenden men till slut ringde det på dörren och jag fick mitt paket. Jag blev helt varm i kroppen och pulsen ökade. Satte mig i soffan och lade min iPhone 7 Plus på soffbordet. Det där med unboxing i slow motion existerade inte utan man packade upp telefonen fort och ställde in Face-ID med glasögonen på näsan. Att låsa upp telefonen med Face-ID gick väldigt smidigt fast det blev problem och det var senare på kvällen då det var becksvart ute och jag låg i sängen. Telefonen vägrade öppna sig när jag inte hade glasögonen på. Jag gjorde om Face-ID genom att skanna ansiktet utan glasögon och då funkade det utan problem med eller utan glasögon. Flärpen som många har pratat om som ett irritationsmoment är för mig bortglömt. Jag stör mig inte alls på det. Skärmen är fantastisk! Man ser verkligen skillnad på super retina gentemot min iPhone 7 Plus. Kameran tar fantastiska bilder. Jag provade dock på att ta porträttbilder med studiofunktionerna och med svart bakgrund och misslyckades varje gång så jag förstår att det är fortfarande i beta-stadiet. Däremot så har min vän tagit bilder på sin hund och då blev det riktigt bra. Det har tillkommit nya funktioner för att underlätta hanteringen av telefonen. Svepa hit och svepa dit och det funkar bra. Mycket mer än så har man inte hunnit med att testa men ska dock säga att jag ångrar inte en sekund att jag köpte denna telefon.