Samsung s8
Angående min mobil har jag en fråga är skitdålig på datorer och mobiler och eftersom jag inte ha någon dator utan bara mobil så hoppas jag att någon kan hjälpa mig. Om man är på Internet så har det alltid gått att backa men dom knapparna har försvunnit så man hittar dom om man har tur. Har Nordea internetbank som app och här kan jag inte backa alls. Istället får jag stänga av och sedan logga in på nytt efter några minuter och enligt mig ska det inte vara så någon som vet hur man fixar det
På Samsungtelefoner finns det väl en "tillbaka-pil" jämte hemknappen?🙂 (Minns tyvärr inte vilken sida av hemknappen). Men jag har för mig att den inte alltid lyser. Jag har en iPhone så jag är inte 100% säker, men min sambo har Samsung galaxy s7 och det borde inte skilja så mycket på hans och din telefon tänker jag🙂
Det har alltid funnits men för ca en månad sedan är den knappen borttagen
#2 Hm, så konstigt. Jag tycker du ska pröva att ställa frågan på Android iFokus också, användaren kissidor där är jättebra på att svara och förklara sånt här🙂
#2 Tillbakapilen kan ju inte försvinna. Den sitter på själva telefonen.
oj vad synd att TS inte frågade på mobiltelefoner eller android istället, det är ju liksom inte så ofta jag scannar av androidfrågor härinne 😃.
det hela är väl utagerat nu på ett eller annat sätt, men annars skulle jag ha rått till en fabriksåterställning.
#4, inte på s8:orna, det var första generationen med virtuella skärmknappar för att kunna minska "döytan" i nederkant.
#3 😊