Iphone 11 eller iPhone 11 pro
Hej!
Jag har för närvarande en Huawei p30 pro som jag har varit nöjd med. Nu ska jag dock skaffa en ny och då lutar det denna gången mot en iPhone. Det står i valet och kvalet mellan iPhone 11 eller iPhone 11 pro.
Är det verkligen värt att lägga så mycket extra pengar på en pro? Jag har inte haft Apple sedan 7an så jag har ingen koll på de nyare varianterna.
Jag använder inte min telefon till något avancerat. Jag fotar ibland men inget märkvärdigt. Men jag är ändå orolig över att jag "går ner mig" om jag "bara" skaffar 11an.
Någon här som har 11an och är nöjd med det den har att erbjuda? Hur är batteritiden?
Jag har Pro men även köpt en vanlig åt min syster. Hade jag handlat idag hade jag struntat i Pro och tagit den billigare.
Men framför allt skulle jag inte köpa någon iPhone precis nu. Vänta runt en månad så kommer iPhone 12 förmodligen ha lanserats.
Då kan 11 eller XS mycket väl bli markant billigare. XS är också mycket prisvärd.
Mvh // Johan
#1: Hade gärna valt XS men tänkte förlänga mitt abonnemang och telefonen har ju utgått ur sortimentet.
Tack för din kommentar, det blir en 11. 👍☺️
Jag håller med Johan om allt. Sitter också i sitsen att jag behöver en ny iPhone, men väntar in lägre priser när iPhone 12 lanseras.