iPhone iFokus

iPhone

Etiketttillbehör
Läst 881 ggr
silverfiisk
0

AirPods Pro

Är det någon som har använt både AirPods och AirPods Pro? Dela gärna med er av fördelar och nackdelar med båda isåfall.

Har ett par AirPods nu men tycker att man får ont efter en tids användning. Är AirPods Pro bekvämare? Tänker att dom bör vara det då dom har en mjuk del som kanske inte trycker på samma sätt. Eller?

johan
3

Ja jag har båda. Båda har sina för- och nackdelar men det korta svaret är att Pro inte är värde den extra kostnaden i min mening.

Det som är bra med pro är noice canceling. Den är helt ok. Inte alls i klass med stora lurar som Sony och Bose, men ok.

Däremot är det rätt irriterande att man så mycket mer hör stötar från sina egna steg eller prassel från en mössa eller luva när man är ute och går.

Jag har också svårt att få pro att sitta bra. Det finns olika stora silikonpluppar att välja mellan, men det är ändå svårt att få dom att sitta kvar bra i öronen.

Jag har återgått till att nästan bara använda vanliga airpods eller mina stora Sony-lurar.

Jag tycker airpods pro kostar alldeles för mycket jämfört med vanliga airpods.

Jag hade lätt valt dom vanliga om jag hade behövt köpa något av dom igen.

Mvh // Johan

Niklas
0

#1: Har du testat spatial audio med Airpods Pro?

» Listen with spatial audio for AirPods Pro and AirPods Max - Apple Support

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Spatial audio with dynamic head tracking brings theater-like sound that surrounds you from the movie or video you're watching, so that it seems as if the sound is coming from all around you. The sound field stays mapped to the device, and the voice stays with the actor or action on screen.
johan
1

#2: Nej, har inte haft tillgång till något sådant innehåll.

Mvh // Johan