När använde du senast ”Hitta min iPhone”?
Måste erkänna att jag brukar köra den traditionella manuella varianten när jag letar och inte något datoriserat fusk.
Idag hände det - kom hem efter handlingen, trött och hungrig och sedan var den bara borta.
Självfallet kör jag alltid tyst läge eftersom det ändå märks via armbandsklocka så det var ingen ide att ringa.
Så blev det då äntligen att jag provade funktionen. Apple-ID och en dator / och sen fick jag syn på telefonen som en grön prick.
Noggrannheten var inte den bästa så jag fick gå ut på parkeringen och kolla - ingen där.
Däremot hittade jag den när jag använde ljudsignal som jag kunde sätta igång via gränssnittet och jag kunde skriva telefonnummer och meddelande på displayen oxå - verkligen en utveckling.
Har ni provat hitta min iPhone?
Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.
Jag använder funktionen då och då. Mest för att leta efter min frus iPhone. 🙂
#1: Den eliminerar ju en hel del stress.
Skulle rekommendera alla att provköra en gång om man inte använt den så man vet hur det funkar vid skarpt läge. 😁
Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.
Det händer ibland att den får användas 😁
Mest oftast så blir det bara en ping via apple watch for att se vart i lägenheten jag glömt att jag lagt den 😅
Ägare till en Australian Shepherd, ett gäng LaPerm och 2 akvarium 😁
SVERAK ansluten uppfödare av LaPerm SE*Coral Curls
Sajtvärd på Australian Shepherd 🐕, Horse Reality och Ponnytrav 🐎
Medarbetare på Akvarium 🐡, Akvarieräkor🦐, Hundutställing och Vallhundar 🐏🐑🐑🐕
Inte för min egna enheter, dom har jag koll på, men barns och frus enheter får man pipa på titt som tätt.
Även guidat fru till tappat telefon.
Mvh // Johan
#4: Känner igen det. 😃