Iphone Tiktok användare
Halloj, skulle verkligen behöva hjälp. Ni som laddar upp videoklipp från eran telefon på Tiktok, alltså inte att ni gör videon i Tiktok appen, får ni också meddelande från iCloud t.ex: The video is being synced to iCloud. Please try again later. Downloading from iCloud osv..
Jag håller på att bli galen på detta då dom som har android telefoner inte har nåt sånt här att behöva brottas med för att få upp sina videos.
Så snälla berätta, hur laddar ni upp era videoklipp? Får ni också det problemet när ni ska ladda upp från telefonen?
Hoppas att någon här kan hjälpa dig. Jag har inte laddat upp någon video med TikTok.
Jag får dock en del av de meddelandena vid andra tillfällen. Downloading from iCloud till exempel. Då brukar det räcka att vänta tills hämtningen är klar. Om du vill slippa det kan du nog ändra i Inställningar > Bilder till Hämta och behåll original i stället för Optimera iPhone-lagring. Då sparas alla bilder och filmer högupplösta i iPhone.
Tack för svaret Niklas.
Ringde till apple förut och fick iprincip samma svar som du skrev till mig.
Tyvärr har jag för mycket bilder och filmer på min telefon så den blev proppad när jag ändrade till behåll original. Har bara 64 GB på telefonen. Så ja, jag vet inte.
Får se om jag kan lösa det på något annat sätt..
- Redigerat 2022-03-07 20:22 av CamillaS