AirPods Pro, bekväma?
Jag har just nu första modellen av AirPods, men får ont i öronen när jag använder dem längre stunder. Jag har börjat titta på AirPods pro eftersom dom har gummipluppar och bör vara bekvämare.
Ni som provat båda modellerna, vad tycker ni om komforten?
Tycker absolut att PRO är väldigt mycket skönare. I alla fall för mina öron. De ramlar inte ut heller, vilket första modellen gjorde.
(Sen att de har brusreducering är guld!)
/Fia ☁️
För mig är det precis tvärtom. Originalet sitter bäst. Nya AirPods (som ser ut mer som pro) glider lätt ut. Och Pro tycker jag är svåra att sitta bra och skaver.
Men kan tillägga att jag aldrig riktigt fått Inear-lurar med gummiplupp att sitta bra.
Noise Cancelling är skönt. Utan tveksam. Man det är störande när man här sina steg och sin puls.
Mvh // Johan
#0: Tycker att de är bekväma, men åker lätt ur om man har fel storlek på plupparna.
hej bonjour hello buongiorno hallo hei שלום halo 你好 sveiki こんにちは नमस्ते
Jag har läst att AirPods Pro inte fungerar för många med smal hörselgång. Sannolikt skulle jag vara en av dem, fast jag gillar inte den typen av lurar överhuvudtaget, Dessutom är jag lite rädd att det ska vara lättare att få försämrad hörsel med lurar rakt in i hörselgången. Jag tror i och för sig att det inte är så.