iPhone iFokus

iPhone

Etikettövrigt-iphone-ipad-ipod
Läst 1859 ggr
Quiila
0

Köpa iPhone 3GS?

Hej!
Jag skall i dagarna förnya mitt abonnemang och har spanat ett tag på en Iphone.
Det negativa jag hört är att flera personer upplever att samtalskvalitén kan vara dålig och att dom upplever mycket brus, är det ett vanligt problem?

Sen funderar jag på hur bra man lär sig att skriva när man skriver sms?
Saknar man ett fysiskt tangentbord?

Något annat jag bör tänka på eller några rekomendationer?

/Elin

~Quila Roze~

jobi55
0

upplever inget brus vid samtal i mn iphone o nej jag saknar inget fysiskt tangentbord det funkar utmärkt att skriva på iphonen …mailar oftast med den o det funkar bra

Niklas
0

Två personer har sagt att det är svårt att höra mig. Det har hela tiden varit samma två personer. Jag har testat att ringa till mig själv för att lyssna och då lät det bra. Tangentbordet är det bästa jag har provat i en telefon. Jag skriver ofta inlägg på iFokus med det. Nu till exempel. Det skulle inte hända med någon av mina tidigare telefoner.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Quiila
0

Okej, tack för era svar.
Håller tummarna att min blir brusfri så att jag slipper få grå hår över den Glad

Hur pass bra klarar den sig mot repor?
Är det värt att satsa på displayfilm eller förstör det känslan?

~Quila Roze~

Niklas
0

Jag tror den är relativt reptålig. Ett skydd är nog ändå bra för säkerhets skull.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Jenahbella
0

jag kommer iallafall att köpa en displayfilm och ha på. och ett skal till baksidan, 
iofs så har ja turen att alltid på något sätt repa en ny telefon precis när ja får den :)
har en nokia express music nu med ett litet litet hål på sidan av skärmen, fråga inte hur jag lyckades me de :P  
och min sony ericson 905 har en stor fin spricka :D den tappade ja iof :P haha :D

korseett
0

jag har ingen film på och haft min i två år nu och den är fortfarande lika fin

RuiXue
0

Har haft min iPhone i ett år ungefär, och har haft den i fickan det mesta av tiden. Inga repor och har ingen skyddsfilm på. Dock har väl baksidan fått en del repor, men skärmen är flawless. Har inga problem med brus heller. Saknar absolut inte fysiskt tangentbord! Ett litet tap, och jag kan skriva på ett helt nytt språk om jag så önskarFlört Och man trycker inte på en massa knappar av misstag eftersom det inga KNAPPAR finns typSkrattande

Jennie

jobi55
0

har siliconskydd på baksidan o ett helicopterskydds film på framsidan..har sett flera som fått sina telefoner spruckna pga att de tappat dom

Quiila
0

Tack för era svar :)
Tror dock jag kommer köra på någon displayfilm och sedan ett bakstycke, för säkerhets skull.

Åh va jag längtar efter att få beställa nu, riktigt kliar i fingrarna :)

~Quila Roze~