iPhone iFokus

iPhone

Etikett: frågor-och-problemlösning
Läst 3133 ggr
Lajja
0

Lägga in film i 3GS?

Jag har en film i datorn som jag skulle vilja lägga in i min iPhone. Jag kunde lätt göra det förut med min 2G men nu när iTunes har uppdaterats och jag skaffat 3GS så kan jag inte lägga in film längre :S

Någon som vet hur man gör?

JonasochTheo
0

Vad är det för format på filmen?

DU lägger in alla filmer/musik/bilder via iTunes. lätt som en plätt om du har rätt fomat på filen.

Johan-
0

Vilka filformat stöds i iPhone?

Niklas
0

iPhone har stöd för de här videoformaten:

---

H.264-video, upp till 1,5 Mbit/s, 640 x 480 bildpunkter, 30 bildrutor/sekund, Low-Complexity-version av H.264 Baseline Profile med AAC-LC-ljud upp till 160 kbit/s, 48 kHz, stereoljud i filformaten .m4v, .mp4 och .mov; H.264-video, upp till 2,5 Mbit/s, 640 x 480 bildpunkter, 30 bildrutor/sekund, Baseline Profile upp till nivå 3.0 med AAC-LC-ljud upp till 160 kbit/s, 48 kHz, stereoljud i filformaten .m4v, .mp4 och .mov; MPEG-4-video, upp till 2,5 Mbit/s, 640 x 480 bildpunkter, 30 bildrutor/sekund, Simple Profile med AAC-LC-ljud upp till 160 kbit/s, 48 kHz, stereoljud i filformaten .m4v, .mp4 och .mov.

---

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Johan-
0

#3 Jag förstod Nada av det där. Det var rena grekiskan:P

Niklas
0

Okej, jag läser ut att videoformaten .m4v, .mp4 och .mov stöds. M4v-standarden används bland annat i iTunes, iPod, iPhone och Playstation Portable.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Johan-
0

Tack och bock niklas:=)