iPhone iFokus

iPhone

Etikettövrigt-iphone-ipad-ipod
Läst 1413 ggr
Niklas
0

Vad gör du mest med iPhone?

Jag använder den allra mest för olika sorters kommunikation: iFokus, mail, Facebook, Twitter, SMS. Väldigt få telefonsamtal däremot.

Vad gör du mest med din iPhone?

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

johan
0

Samma som du, men med tillägget att läsa alla mina rss-prenumerationer och lyssnar mycket på ljudböcker.

När jag väl kommer iväg och tränar så är telefonen även träningsredskap.

Mvh // Johan

Ritva
0

Jag har ju skaffat den främst som telefon. Men det ringer sällan på den. SMS:ar mest.

Men använder den till att lyssna på musik, surfa, infosökning, Facebook och spela.

Ritva

"Små saker vi fått gjorda, är bättre än stora saker vi planerar att göra."

RuiXue
0

Twittrar mest och lyssnar på musik. Ringer inte speciellt mycket på den utan det blir mest SMS. Sen har jag även laddat ner en del ordböcker och översättnings applikationer och språk inlärnings applikationer eftersom jag lär mig Kinesiska. Min man är ifrån Kina från början och hans familj kan bara Kinesiska så behöver minst sagt tillgång till ordböcker och översättare när vi är i Kina på besökSkrattande Det vida språkstödet var ett av mina huvudskäl att ens skaffa en iPhone!

Jennie

annicabjo
0

Jag använder mest BeejiveIM, Facebook, mejlen och olika radioprogram och sen telefonen att prata i.

Annica

RuiXue
0

Å jag glömde! Håller koll på vädret på olika platser också! Så vädertjänsten används minst lika flitigt som Echofon (Twitter)

Jennie

Niklas
0

#5: Vilken vädertjänst använder du?

RuiXue
0

#6 Den som följer med telefonen. Den är förvånadsvärt pålitlig ocksåGlad

Jennie

Niklas
0

Kolla på Yr.no. Jag tycker den är bättre men bilda dig en egen uppfattning.

RuiXue
0

Hade Yr.no ett tag, men tyckte inte den var så vidare bra, så när jag gjorde ett röj bland applikationerna så åkte den!

Jennie

jobi55
0

kollar nyheter, lyssnar på ljudböcker, använder den som telefon och surfar dagligen med den