iPhone iFokus

iPhone

Etiketttillbehör
Läst 2354 ggr
Niklas
0

Styra iPhone i kyla

I fredags diskuterade Staffan och jag hur man bäst använder iPhone när det är kallt ute. Det går ju inte att ha vantar på sig. Staffan föreslog att man skulle använda en varmkorv som är varm och ledande som ett finger.

Här är en annan lösning:

http://www.itouchgloves.com/

iTouch Gloves finns i både dam- och herrmodeller. Priset ligger mellan 100 och 200 USD beroende på modell.

Det borde gå att sätta materialet på små tejpbitar som man kan klistra på vilka handskar som helst.

Har du någon bättre lösning för att styra den när det är kallt och du inte vill ta av vantarna?

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Magster
0

Jag har ett par ridvantar i ett segt tyg som påminner om en mix av skinn, gummi och sammet och de kan man styra den med. Inte klockrent men absolut inte märkvärt dåligt. Dessa vantar kostar runt 200-300 och är väldigt smidiga och tåliga, dock inte så varma. Flört

Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

RuiXue
0

Använder sällan eller aldrig vantarFlört Problemet löstOskyldig Har händerna i fickorna om det är kallt…

Jennie

Jenahbella
0

jag tyckte varmkorven lät som ett bra förslag :P eller i varje fall tillräckligt roligt för att prövas! :D haha!

Niklas
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Här är ett annat sätt att styra iPhone när det är kallt och du inte vill ta av vantarna.

Niklas
0

Vill du inte betala för en stylus kan du göra en själv. Plasten de använder i filmen kommer från påsen till en hårddisk.

Niklas
0

Jag hittade faktiskt en film där de styr skärmen med korv. Innan jag såg den trodde jag att man var tvungen att ta bort skinnet. Det behöver man tydligen inte. Glad

Jenahbella
0

haha jag gilla korven ^^

man kan använda en hårnål som pekpinne annars? :) gör ja till min nokia ibland :) se till att den där lilla silikonpluppen e kvar på hårnålen bara så man inte repar skärmen :)

Niklas
0

#7: Jag är inte säker på att hårnål fungerar till iPhone. Den har en skärm som kräver strömförändringar. Hårnål går nog bra på skärmar som använder tryck.

Jenahbella
0

#8 ah okej :) kom på att de kanske inte funkar :) ja får testa sen :) 
men ett tips till dom med pekskärm som inte är iphone då ;) Oskyldig