Beställde en iPhone idag :D
nu/snart är även jag en stolt ägare av en iPhone :D
flirtade lite med 3s kundtjänst idag så fick beställa den tidigare än de va tänkt :) hoppas på att den kommer på onsdag :D
längtar så ja spricker!
får leka med pojkvännens iPhone sålänge 
Då väntar vi oss att du kommer med många fler recensioner framöver. 
självklart! 
nu e jag riktigt sur! killen på kundtjänst har tydligen glömt trycka på beställningsknappen! så ingen iPhone är på väg till mig!!
slut på lager va den med, och apple kunde inte säga exakt när den skulle komma in till 3s lager heller, gjorde om min beställning nu när jag får vänta så tog 32g istället för 16g.
beställde 16 för att den fanns i lager.
den vita iphonen fanns både i 8, 16 och 32 :P den va inte alls populär!
Det är som med vita bilar, de är inte heller så eftertraktade när de är begagnade.
läste precis: "Inkommer i lager v.11."
herregud hur ska jag kunna vänta? 

Åh, nu längtar jag ju ännu mer efter min :)
Tråkigt att behöva vänta, vart beställde du ifrån?
~Quila Roze~
från tres kundtjänst.
den fanns när ja beställde mennåt blev fel å nu får ja vänta :(
#7: Jag väntade två månader. 
får ja vänta så länge kommer ja att avlida :D haha! eller möjligtvis överväga att ta en vit 
Det var jobbigt men lätt värt det i efterskott.
de tvivlar ja inte på :)
haha förlåt för att ja tjatar om min beställning men jag ringde 3 idag för att se om de hade fått in något datum än på när iphonen kom in.
ville även kolla så allt tillslut nu blivit rätt. men icke!
min gamla beställning var avslutad men ingen ny va skickad!
altså är de ingen iphone på väg till mig än, jag tror ja blir galen!!
men ska nu ner till 3 butiken och i värsta fall gapa mig till en telefon :D haha! önska mig lycka till 

#12: Hur många chanser är du beredd att ge dem? Det finns fler som säljer iPhone.
#13 jag vet inte riktigt, jag är ju så nöjd me mina abbonemang där nu, (har tre st) och har inte haft några problem förut. men fortsätter de såhär så kommer ja nog se efter något annat.
Okej. :-)
funderar starkt på att byta operatör nu.
blev riktigt dåligt bemött i butiken!
tänkte skicka iväg ett mail till kundombudsmannen men de går inte heller. de har bara teltid tisdagar och torsdagar mellan 09,30-11,00.
har tidigare haft jättebra kontakt med en annan i 3 butiken så ska väl försöka få tag på honom imorgon.
tycker synd om min pojkvän som kommer hem vilken sekund som helst å får va med om mitt lilla raseri ja känner just nu! 
Jag hade inte haft ditt tålamod med Tre. :-)
Den vita är ju klart den snyggaste!!!
Dock har jag en svart nu och det funkar. Men min första Iphone var svart/silver :)
Fnuha, det där med 3 och iphone är välkänt. Vet ett antal som har råkat ut för det.

Jag har också beställt en iPhone :D 3Gs 16 GB, väntar ivrigt på leveransen ;) De var slut i affären, så de väntar på en ny leverans, som förhoppningsvis kommer denna veckan :D xD
#19: Då lär vi få se dig här mycket framöver. :-)

Jag har precis lagt en beställning på en svart 32gb 3Gs nu 
Nu hoppas jag att dom är snabba med att skicka den så jag får klämma och känna lite på min nya kärlek 
~Quila Roze~

#20 ja det kan ni tro :D haha ^^
jag kommer hämta min 32g på fredag :) känns sååå långt tills dit ^^

#23 Min kommer nog på torsdag eller fredag och det känns alldeles för långt… hehe.
Jag vet nog 2 som lär vara väldigt lyckliga och upptagna med sina nya iphones på fredag iaf ;)
~Quila Roze~
#24 haha eller hur ;)

Min iPhone har inte gått iväg idag heller, så jag får nog min på måndag som tidigast, tråkigt.
Men den som väntar på något gott…. 
~Quila Roze~

6 minuter efter att jag skrev sista inlägget fick jag mailet med mitt kollinummer, så nu är den på väg i alla fall… Jippi!
Hoppas, hoppas, hoppas att jag får den innan helgen 
~Quila Roze~
#27 ja men då borde den va hos dig imorgon :) va kul! :D hoppas verkligen ja får min på fredag nu! :)

jag beställde min via telia. fick den på bara några dagar

#28 Jag hoppas det, men än så länge är inte mitt kollinummer registrerat, och sen ska dom ju skicka ut avin också, så jag tror nog att jag kan hämta ut den först på fredag.
Sambon jobbar 12-21 i morgon så då hinner vi knappast hämta ut den ändå om den skulle hinna komma tills dess 
Så jag siktar in mig på fredag i stället 
~Quila Roze~
om du vet vart den kommer så kan du gå dit me kollinummret imorgon , tror inte man behöver avin :)

#31 Mmm, det är ju ett altenativ, men enligt sambon så är det jättekrångligt att hitta ett kollinummer om man inte har någon avi (dom har pakethantering på hans jobb), men jag ska försöka fjäska lite så att han vill hämta ut den ändå 
Annars kanske han kan hämta den om han slutar en kvart tidigare i morgon, vad gör man inte för en iphone liksom? 
~Quila Roze~
haha precis ;) äsch då de e ju deras jobb att hitta även om de e jobbigt :)

#33 Ja det tyckte jag med, men sambon envisas med att det är jättekrångligt eftersom dom får leta i separata listor och inte i datan som i vanliga fall.
Men jag ska nog göra ett tappert övertalningsförsök sen 
Annars så borde den ju komma på fredag iaf!
~Quila Roze~
hum okej låter konstigt, ja har alltid kunnat hämtat me endast kolli nummer när ja hämtat ut paket, fast de e kanske olika på olika ställen :) hoppas du lyckas me övertalningen.

Hehe tack 
Övertalning är en av mina starkare sidor tack o lov, hehe.
Googlade det och det är tydligen väldigt många som hämtar ut med enbart kollinr, så jag ska nog få herrn och göra det också 
Dock har det fortfarande inte hänt något när jag söker på mitt kollinummer, men jag håller tummarna…
~Quila Roze~

Nu sitter jag här med min iPhone, och jag fullkomligt älskar den 
~Quila Roze~
grattis :D jag längtar som en toka tills imorgon när ja förhoppningsvis får min! :D

Förstår det, jag har pillat och grejat med min nonstop sen jag fick den i förmiddags 
Tvivlar på att jag någonsin kommer gå tillbaka till SE nu 
~Quila Roze~

Wohoo!! Nu har butiken fått leveransen, så om 2 och en halv timme ska vi åka och hämta den! :D *överlycklig!* XD :)
ja ska me ner å hämta min nu, hoppas de har fått in den! :D
Det låter som om några får en bra helg. :-)

Hihi, ja det låter onekligen som att fler än jag kommer ha en bra helg 
~Quila Roze~

#40 & #41
Har ni hämtat dom nu? :)
~Quila Roze~

#42 Ja haha :D Vet vad jag kommer göra i helgen ^^
#44 Japp, kom precis hem :D Håller på att Synkronisera den och sådant nu :) xD
jag fick ingen bra helg :P haha eller lite kanske ^^ får iphonen på måndag eller tisdag, ovanligt att jag får vänta ^^ haha :P
tröst shoppade lite på vägen hem så har köpt nya hörlurar en ny musmatta, ett gamecard till wow och en locktång :P
man kan ha kul utan en iphone *försöker intala mig själv*

#45 Ah va gött 
#46 Sånt är så tråkigt när man bara går och väntar på något…
Tröst-shopping hjälper nog lite iaf, jag shoppade massor av skal, displayskydd och väskor till min iPhone innan jag fick lov att förnya.
Sambon sa till slut att jag inte fick handla något mer, haha 
Hoppas du får den på måndag då så att inte väntan blir ännu längre..
~Quila Roze~
#47 jo och nu är de en månad sen jag beställde den första gånge, men 3e gången gillt får vi hoppas!! :)

#48 Ja verkligen!
Håller tummarna 
~Quila Roze~

haha, älskar den redan!! :D
fuuusk ;)

#50 Samma här :) har laddat in massa nödvändiga (och en hel del onödiga) appar… Ligger i soffan och skriver på den nu :)
Jag är verkligen grymt
nöjd, o till o med min sambo som är galen i Sony Ericsson har fallit för min nya kärlek ;)
~Quila Roze~
igår skickades telefonen! har följt den på dhls hemsida!
såg imorse att den äntligen nått norrköping!! :)
kommer hem från jobbet och ser att den levererats till "din service point" men de står såklart inte vilken service point!
ringde till stället där ja brukar hämta paket men icke,
haha nu blev ja orolig! tänk om paketet kommit bort!
va bara att åka till dhls central, där de visade sig att mitt utlämningsställe va en bra bit bort från där ja bor. skumt!
men jag åkte iaf å hämtade den! och nu är den här!
så efterlängtad! min lilla bebis :D haha jaa jag e sjuk 
#53: Vad bra, ska jag ge dig artikelbehörigheter direkt? 
#54 haha :D jo men visst :D nåt ska jag nog kunna knåpa ihop snart :D
sjukt svårt att veta vart man ska börja bara, finns så otroligt mycket att testa och utforska! 
#55: Jag brukar börja med de program jag använder mest. Det brukar vara de bästa.