Extra batteritid i iPhone? Mophie Juice Pack
Om du vill få bättre batteritid i iPhone kanske Mophie Juice Pack, ett kombinerat extrabatteri och fodral, kan vara intressant. Det är det enda extrabatteriet för iPhone som Apple har godkänt.
Det är utformat så att iPhone alltid använder strömmen i Juice Pack först. Batteritiden ungefär fördubblas. Den stora nackdelen är att telefonen blir betydligt tjockare. Billigast verkar det vara hos Dustin.
Jag har inte provat Mophie Juice Pack själv.
#0 Jag har sett den där, men har tyckt att den är alltför dyr.
Den verkar så tjock att den nog i första hand skulle användas vid speciella tillfällen, som resor där man inte kommer åt att ladda.
För mycket pengar för lite användning - för mig.

Köp en MiLi istället lika bra och kostar ca 450kr
#2: Intressant. De verkar dels ha en modell med samma kapacitet som Mophie som är 1 millimeter tunnare (MiLi Power Skin HI-C20) och dels en modell som är 50 procent starkare och 4 millimeter tjockare (MiLi Power Skin HI-C20).
Har du hittat dem till salu i någon svensk butik?

Ska nog ta hem några från leverantör snart, har lite polare som vill ha!
Nja, har inte sett dem i svensk handel än.
MVH
Då var vi på väg tillbaka på 90talet med tegelstenar.

Syftet är inte att man ska ha dem med sig vid en dag på stan. När man reser, för att kunna se film, musik eller liknande. Och när man reser så spelar det ju inte jätte stor roll om iphonen är 1cm tjockare, då är det bara att lägga den i handbaggaget
Hmmmm…
Den där Mili är misstänkt lik denna:
#5 Ja det kanske är sant så kan man ha med en nödladdare också så det går att ladda upp den om man är i skogen.

deEss# Den du länkar till är en kpia/lookalike, Dvs kommer ej med MiLi 1års garanti. Och kvaliten på den produkten är inte heller garanterad!
I normala fall går kopia bra.. men iphone är en sån dyr apparat så att chansa är inte så väldans smart. Finns det däremot recensioner och att inga haft problem då är det en annan femma. Men läs först vad andra sagt.
Jag vet att det är en kopia.
Lade in länken som upplysning för andra, sen är det fritt val om man vill köpa eller ej…
Skulle dock inte köpa ngt annat än originalprylar själv till min.

skulle inte heller det förutom skal och sånt, Men MiLi de är ju ''Works with iphone'' så de lär ju vara bra