iPhone iFokus

iPhone

Etikett: nyheter
Läst 1304 ggr
Niklas
0

Stephen Fry intervjuar Steve Jobs om iPad

Egentligen handlar bara en liten del om själva intervjun med Jobs. Fast jag tyckte å andra sidan att resten var ganska intressant också. Stephen Fry var den andra personen i Storbritannien som köpte en Mac. Den första vara författaren Douglas Adams (som skrev Liftarens guide till galaxen-trilogin, bland annat).

Här är ett kort utdrag ur intervjun med Steve Jobs:

---

"I think the experience of using an iPad is going to be profound for many people," he says. "I really do. Genuinely profound." That rings a bell. "I've heard it said that this is the device for you," I reply. "The one that will change everything." "When people see how immersive the experience is," Jobs says, "how directly you engage with it … the only word is magical."

---

The iPad Launch: Can Steve Jobs Do It Again?


Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning