Apple stoppar skärmskydd
Enligt iLounge kommer Apple att stoppa försäljning av filmbaserade skärmskydd för iPhone, iPod, iPad och Mac-datorer. Enligt spekulationer beror det på att de vill visa att skärmarna är så tåliga att de inte behöver extra skydd.
Använder du filmskydd för din iPhone eller iPod?
#0 Hade, men det satt dåligt fast så nu är det borta.
Hade skydd (från Artwizz), men upplevde att det blev sämre kontakt och att det inte gick att hålla riktigt rent, så jag tog bort det.
/Millis 🎈
Min blogg läser du här.
Fat is your friend. (David Perlmutter)

Jag har, funkar perfekt!! Väldigt nöjd och tror inte att jag kommer byta tillbaka till utan.
har aldrig haft och har inte en repa på min ännu, köpt okt 2008
Jag läste någonstans att det är härdat glas och i så fall förstår jag att det sällan blir repor i det.
precis men det man behöver skydda är sidorna på telefonen och då är det bra att ha ett skal. Den är visst mest känslig på sidorna. Men jag måste säga att den är tålig för den har ramlat i golvet flera gånger och då med ett skal på förstås

ja jag har ett som är av märket helicopter tror jag o det är nåt försvaret tagit fram….funkar jättebra o med livstidsgaranti
#7: Har du någon länk där man kan läsa mer om det?

#8 ber om ursäkt Copter heter mitt skärmskydd
jag får inte länkarna att funka men
www.copter.se och en test
www.mobil.se/articles/Skydda-skarmen-utan-att-det-syns-1.279170.html
Har testat ett hårdare innan från inköpt på tradera och det var kasst men detta tycker jag är superbra och kan köpas bla i telenorbutiker och på Mediamarkt…finns för fler telefoner än iphone.
Jag har ett läderetui som funkar som en bok till min iPhone. Min sambo har ett skärmskydd och jag upplever has skärm som trögare. Den är inte trög men det är känslan när man för fingrarna över skärmen