Köpråd. Nya vs gamla iPhone
Hej på er.
Jag jag ska snart köpa ny mobil och har länge funderat på en iphone. Såg att nya iphone släpps nästa månad. Men nu har jag hört mycket negativt om den, frågan är hur mycket man ska tro på det?
Så om ni fick välja, nya eller gamla? Har bara hört bra om den gamla så jag tror inte jag blir besviken om jag väljer den. Men den nya är lockande. Ska man tro på det som skrivs om den?
Jag är totalt vilse i iphoneträsket. Skulle vara trevligt att höra era tankar om detta 
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
Jag är mycket nöjd med min 3GS. Samtidigt är iPhone 4 en ännu bättre telefon på många sätt. Frågan är nog vad som är viktigt för er när det gäller telefoner.
#0: Vad har du hört för negativt om iPhone 4?
Om det stod mellan en ny 3gs och en ny 4 så blir det självklart 4. Men för de flesta av oss handlar det om att behålla 3gs men uppgradera till iOS4 eller köpa helt iPhone 4. Då är det svårare.
Jag använder kameran och videon så mycket att jag överväger att köpa ny, men det beror mycket på priset.
Mvh // Johan
Kameran skulle jag också gärna vilja ha. Både för fotografering och filmning.
Priset beräknas hamna ungefär i samma område som 3GS när den kom, enligt vad jag har läst.
Enligt Prisjakts statistik startade de strax under 12000 kronor för ett år sen, men redan i oktober var de nere i 8000.
Herrejösses vilket introduktionspris… Jag gick i funderingar att beställa en i juli, men om priset hamnar där så känns det som att detfår vänta.
Jag kan tänka mig att den som är beredd att binda sig för ett abonnemang får rätt mycket rabatt.
Får ta och kolla upp i sommar så får vi se. Den såg vädigt fin ut när den presenterades. :-)