Nedladdad-Dataräknare
Någon som känner till en datamängdsräknare, vad det nu kan kallas? Såhär inför semestern vore det smidigt att på ett lätt sätt hålla koll på mängden data man surfat/laddat ned/laddat upp så att man inte spränger taket på surfabonnemanget. Nu när man sitter ute i solen istället för under wifi-tak. ;-) gärna gratis app.
Vet att man i inställningarna kan se datamängden men det är klumpigt att navigera dit + att man inte ser det månadsvis. Kan man ens nolla det lätt?
Det finns inte, såvitt jag vet. Problemet med ett sånt program är att det måste vara igång hela tiden.
Å andra sidan tycker jag att den inbyggda är bra. Varför gillar du inte den? Du nollställer den genom att välja Inställningar > Allmänt > Användning > Återställ statistik (längst ner).

Jag gör precis som Niklas säger, jag nollställer min den 1a varje månad för att kunna hålla koll på hur mycket jag förbrukar, jättesmidigt :)
Någon annan dataräknare har jag inte hört talas om iaf.
~Quila Roze~
Jag som har telia kör med sms "datamängd" till 4466. Smidigt

Har åxå telia o det kan ju va smidigt . Men då får man ju pröjsa smset då.

Den inbygda funkar ju men det kunde vara smidigt med en som höll koll månadsvus, kanske rent av med diagram eller sådant onödigt förvarje månad. Själv glömmer jag nollställa varje månad. Hmmm vad e det för datum nu. Hehe
Du betalar inte för sms datamängd tjänsten.