iPhone iFokus

iPhone

Etikettövrigt-iphone-ipad-ipod
Läst 1605 ggr
Stephanie
0

iPhone 4 hos Tre?

Sitter i valet och kvalet om jag ska skaffa mig en iphone 3Gs eller köra på fyran… Tänkte fortsätta med ett abonnemang hos tre, som nu kostar 399kr i månaden för en 3Gs. Vad tror ni att iPhone 4 kommer att landa på för månadskostnad hos tre? Någon som har ett hum? Tungan ute

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Niklas
0

Vore det jag skulle jag välja en iPhone 4 om pengarna inte var så viktiga. Vad fyran kommer att kosta vet jag inte, men sannolikt en hel del när den kommer. Sen beror det förstås på om du behöver de saker som iPhone 4 är bättre på. Jag filmar och fotograferar mycket och skulle framför allt därför välja den.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Stephanie
0

#1 Det är just det. Jag hade som sagt tänkt ta tre's abonnemang för 399kr i månaden. Det sträcker sig 24 månader och blir då enda kostnaden för mig, eftersom jag kan ringa och smsa för hela den summan. Och även det blir lite i högsta laget för mig.

Det enda jag väldigt gärna vill ha är multitasking, men frågan är då om det är värt det? Kameran duger alldeles utmärkt på min SE W595 och filmar gör jag inte mycket heller. Däremot surfar jag väldigt mycket på internet på mobilen.

Niklas
0

Multitasking har du i 3GS med iOS 4 så då behöver du inte iPhone 4 för det. Däremot är det inte otroligt att Sony Ericssons kamera är bättre. Försök att låna en 3GS av någon att prova med.

Stephanie
0

#3 Jahaaaa, så det funkar på 3GS? Förvånad Jag hade bara läst "funkar inte på 3G" om uppdateringen, och tänkte väl då att det inte funkade på någon av dem. Men då får det bli en 3Gs då! Skrattande Hehe, och jag som tyckte att Apple's hemsida var otydlig när det verkade som att multitasking skulle funka på 3GS!

Niklas
0

Det är skillnad mellan 3G och 3GS. Glad Jag använder 3GS med iOS 4 och tycker det fungerar klockrent.