iPhone iFokus

iPhone

Etikettövrigt-iphone-ipad-ipod
Läst 1671 ggr
[SarahOhrn]
0

iPhone 3GS eller 4?

Jag står verkligen i valet och kvalet, har nästan kommit fram till att skaffa mig en iPhone! Då jag hatar touch men tydligen är iPhone touch tusen gånger bättre än min Nokia som skrämt mig för just touchskärmar!! :P

Men nu är frågan, ska man skaffa sig en 3GS eller vänta på 4:an? Jag har läst lite här men vet fortfarande inte… Om 4:an verkligen är värd såna sjuka pengar den antagligen kommer kosta! Eller klarar man sig gott och väl med 3GS:an? Visst vill jag kunna fota/filma men har en systemkamera för detta också så det är mest om jag vill filma eller fota något snabbt när jag är ute och inte har kameran med… Men är det stor skillnad på kamerorna i dom telefonerna?

Någon som har ett humm om när 4:an kommer ut i Sverige?

Niklas
0

iPhone 4 kommer till Sverige I slutet av den här månaden

Det är stor skillnad mellan kamerorna och skärmarna i iPhone 4 och iPhone 3GS. Det är, som du skriver, frågan om DDT är värt för dig att lägga ut de pengarna på att få det.bättre.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

[SarahOhrn]
0

#1 Hur är skillnaden på skärmarna?

Niklas
0

Gigantisk. iPhone 4 har den bästa skärmen på marknaden. Upplösningen är ungefär som på ett finstilt tryckt papper.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Friheten
0

Finns blixt på 4an oxå något som 3gs saknar.

jobi55
0

Friheten….av allt jag läst om 4an saknar den oxå blixt men det finns en fotolampa

RuiXue
0

Jag skulle nog vänta ett litet tag och se vad iPhone 4 kommer att kosta och hur mycket priset går ner på 3Gs när iPhone 4 släppsFlört Jag funderade ett tag på att gå från 3G till 3Gs men min man tyckte jag skulle vänta på iPhone 4Foten i munnen

Jennie