Bilder från Ipod till PC???
Hur får jag över mina sparade bilder på Ipoden (synkad med förra datorn och Vista) till den nya (Windows7). Har laddat ner 4 media iPod to PC men jag fpr det inte att fungera! Några tips??
Vad händer om du ansluter iPoden till datorn med synksladden? Öppnas inte ett fönster där du kan välja att importera bilderna till datorn?

jo, den importerar 5 bilder dom i mappen sparade bilder men dom i bildbiblioteket tar den inte!!!
Hmm, nu ska vi se. Vad menar du med "bildbiblioteket"?
Öppnar jag Bilder finns mappen Sparade bilder där. Något bildbibliotek utöver det hittar jag inte.

men de har jag i min ipod!! hm…. konstigt..är det något som har skapats när den synkades med datorn? törst inte göra nått förrän jag vet om det går att rädda det som finns i gamla pc:n!!
Det går att Synka över bilder från datorn till telefonen. Det kanske är det du har gjort.

ja det har jag…. och nu skulle jag ge mycket för att få det att funka åt motsatta hållet!!!
Prova att öppna dem en och en och spara dem i kamerarullen.
Jag tror tyvärr att de har blivit förminskade när du synkade över dem till telefonen.

Jag har löst problemet. Det finns ett program att ladda ner/köpa som heter TouchCopy 09. Jag fick ge 247,50 för det men de är det värt!!! Så nu är bilderna tillbaka i datorn!!!
Vad bra.
Dropbox är gratis ifall någon annan med samma problem läser det här.
Vad menar du med enheten? Du behöver ha Dropbox installerat på de platser du vill kunna öppna filerna, exempelvis hemmadatorn, telefonen, jobbdatorn, kompisens dator och så vidare.

Jag menar Ipoden, jag måste kunna öppna mappen på den för att kunna överföra bilderna eller hur? Mitt problem är ju att jag har två mappar, eller hade, en sparade bilder och ett bildbibliotek. Sparade bilder går att hitta men inte bildbiblioteket!!
#14: Finns inte bildbiblioteket kvar under Bilder?
I Dropbox pekar du på pluset i övre högra hörnet. Sen bläddrar du dig fram till bilderna, en och en, och för över dem. iPod är inte inblandad i det.