Facebok funkar inte
Hej! :) skulle vlija ha lite hjälp med hur jag ska göra med min iphon. Jag har en 3Gs 16 gb vitt om de gör någon sklinande, fick den typ en vecka in i juni. De funkar inte att ladda fram facebok, jag har inte laddat ner de som en app utan går bara inte på de med adressen. De laddar och allt som kommer är de översta på sidan där de är länkar till proffil, hem, start mm. Sen på sidan där vänners inlägg bara laddar och laddar och laddar. De går inte häller att klicka på någon länk.
Jag har provat allt från att stata om den till att redare all historia med internet adresser flera gånner men inget funkar!!! Vill väligt hjärna ha hjläp så att jag kan använda Facebook på den. TACK på förhand!
//Anna Letfors
www.letfors.webb.se
Det var visserligen inte det du frågade, men varför använder du inte Facebook-appen? Den tycker jag fungerar bättre än vanliga webbplatsen. Dessutom är den ju gratis.
Det är svårt att säga varför du inte får webbplatsen att fungera. När du rensade webbhistoriken, stängde du även öppna flikar i Safari då?
Enkel lösning: Ladda ner applikationen gratis från app store
Facebook apps funkar förvisso inte men man kan se feeden och svara på mejl och vägg klotter.
Jennie

Hmm… Har inte orkar ficka appel stor än på den. Har inte haft tid och har inte fått dr att funka med att få de som räking och inte att dom drar från kortet. Vet flera som inte har de och de funkar utmärkt på. Får vel ta och fiksa app när jag kommer hem om typ två veckor.
Jag har provat att ta bort att sidor om allt på internet starta om men inget funkar. Intebens att "lura" systemet. Tack ändå :)
//Anna Letfors
www.letfors.webb.se