Inga vita iPhones?
Någon som vet om det stämmer, att dom vita iPhone 4 inte kommer säljas nu till att börja med pga något tillverkningsfel? Lagom surt i så fall då den vita är mycket snyggare! Och matchar min vita MacBook! ;) Men jag har ingen lust att vänta hur länge som helst.. Satsar ju på att få en iPhone nu vid releasen!
Det stämmer att de inte kommer att finnas till försäljning förrän senare under året. När är inte sagt. Tydligen är de mycket svårare att tillverka.
Usch va trist, dom är tuuuusen gånger snyggare! Nästan så jag inte vill ha en svart nu när jag sett den vita… Men frågan är om man ska riskera att behöva vänta, vet ju aldrig hur lång tid det tar :/ Vad tråkigt!!
Tycker också att det är lite synd =/ Hade eg gärna haft en vit.

Mvh Stephanie 

#3 Ja, trodde inte jag skulle bry mig om färgen men när jag såg den på youtube, den vita, fyyy vad snygg!!! Och min Macbook är ju vit så hade ju matchat bra, he he =) Men får väl stå ut med en svart men just nu tar det emot lite… Men frågan är om man vågar riskera att vänta och det dröjer läääänge… Men köper jag den nu kommer den säkert nästa månad ha ha
Jag har väntat sen första iphone kom ut, så jag tänker inte vänta längre!
Två dagar kvar!

Mvh Stephanie 

#5 Samma här! :) Men det kommer ta emot lite att köpa en svart, men det får gå… Jag sitter klistrad den 30:e när den släpps… Frågan är om den släpps vid midnatt eller på morgonen, kommer bli en jobbig dag på jobbet på fredag om jag ska vänta hela natten =P
Men sjuuukt vad tiden går segt nu då innan det blir den 30:e, väntat i flera veckor!!!! =P
#8 3:an tycker jag är snyggare svart men 4:an var sjuuukt snygg vit =) He he!
#6 Tror telia släpper den 00.01 på hemsidan.

Mvh Stephanie 

#10 Blir att sitta uppe med kaffe då… =P Så kan man sova gott sen! Det värsta är väl att sidan segar ihop som alltid när jag ska göra nåt sånt =)
Jag funderar på att köpa en svart nu och sen sälja den när den vita kommer. Erbjudandena är ju så pass bra nu vid släppet. Tror ni de kommer vara lika bra när den vita kommer?
#12: Jag tror inte att priserna kommer att stiga senare om det är det du menar.
#12 Frågan är om man kan tjäna på det att sälja o sen köpa ny. Eller iaf inte jag nu när jag betalar med avbetalning med abonnemanget.
Jag tror inte att man kan tjäna några pengar. Så fort som du har tagit telefonen utanför dörren till affären är det värd mindre än på andra sidan tröskeln. Enda undantaget är om det råder extrem brist på dem och efterfrågan är stor.
#15 Menar det… Man förlorar ju rejält på det!
jag tror inte att jag kan vänta till den vita kommer.. :(