Och där gick världen under...
*gnällvarning*
Jahapp, här har jag suttit och haft (har) nedräkning till den 6:e augusti, då jag äntligen kan förlänga mitt abb hos 3 och äntligen skaffa mig en iPhone. Hade tänkt köpa en 3Gs 32GB för 399kr månaden.
Satt och bläddrade runt på 3's hemsida häromdagen och vad får jag se - eller inte se, rättare sagt - de har ingen iPhone kvar bland sina mobiler! Så nu har de slut på 3Gs 32GB i sitt lager, och kommer inte att få in några fler.
Nu sitter jag här och vet inte vad jag ska göra..! När fyran kommer lär det ju bli sjuk väntetid på den - plus att den lär bli bra mycket dyrare!
Vad har jag gjort för att förtjäna detta 

Mvh Stephanie 

Måste du ha Tre? Telia och Telenor säljer också iPhone.
#1 Eg måste jag väl inte ha tre, men eftersom jag har haft ett abonnemang hos dom i snart två år nu och jag har varit väldigt nöjd, så fortsätter jag gärna på det. Jag kan förlänga mitt abonnemang tre månader innan det går ut, vilket blir nu den 6:e augusti, och då kändes det ju lämpligt att välja ett abonnemang med en iPhone då 
Men ja, det börjar kännas som om jag ska kolla upp telia och telenor också…

Mvh Stephanie 

#2 Tycker nog också du borde kolla upp från andra operatörer, dock har de flesta slutat sälja iPhone 3GS nu då den nya kommer ut väldigt snart. Jag köpte min för ca en månad sedan. Köpte från halebop och är väldigt nöjd.
Tror jag tänker vänta och se vad priset blir på fyran hos tre först. Det lär ju inte ta mer än 8 dagar… Och om priset är för högt, då letar jag upp en 3Gs.

Mvh Stephanie 

3 har 299 kr/mån för en iphone 4 16gb… Och för 32gb så får man bara betala ca +500 kr första månaden.
Det verkar vara fel på länkarna. Jag får ett felmeddelande.
#5 När torsdagen väl kom, stod jag först i kön hos Tre för en iPhone 4. Fick den någon minut över tolv, men senare under fredagen hade jag fortfarande inte fått någon mottagning. Lämnade in den till Tre när jag var i stan för att kolla på tillbehör, och uppenbarligen fick jag ett måndagsex… Så nu sitter jag här utan någon iphone igen… 

Mvh Stephanie 

Nu får jag med ett felmeddeleande…
#8: Vad säger det?
#7: Aj, vad tråkigt!
Samma sak i båda!
Men när jag går in på 3 så funkar sidan men jag märkte att den hade typ ingen spec sida det var typ samma sak som stod i webbadressen på alla telefoner på just den platsen…
Server Error in '/' Application.
Runtime Error
Description: An application error occurred on the server. The current custom error settings for this application prevent the details of the application error from being viewed remotely (for security reasons). It could, however, be viewed by browsers running on the local server machine.
Details: To enable the details of this specific error message to be viewable on remote machines, please create a
Notes: The current error page you are seeing can be replaced by a custom error page by modifying the "defaultRedirect" attribute of the application's
Så nu ska det nog funka ni får själva trycka er in på köp med Abonnemang sen ser ni 3 olika Abonnemang o ett av de är 299 kr/mån tr läs mer och det kommer fram en ruta i hörnan där det står lite vad det är man betalar
PS. Annars har Telenor alla (3) 3GS
Alltså 8, 16 och 32GB