iPhone iFokus

iPhone

Etikett: appar
Läst 3507 ggr
Niklas
0

Din favoritapplikation till iPhone?

Har du någon favoritapplikation utöver dem som följde med din iPhone när du köpte den? Vad är så bra med den?

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Niklas
0

En av mina egna favoriter är Spotify. I stort sett all musik som finns i en enda applikation. Tillgängligt hela tiden.

Magster
0

GPSen är guld värd för mig som har så dåligt lokalsinne, helt perfekt att se exakt var man är och hur man ska gå.
Facebook är trevligt i en helt egen app som gör det väldigt enkelt att kolla det senaste också.

TV.nu och SL.se är mina räddare i nöden också! Skrattande

Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

Niklas
0

#2: Det låter som om vi använder mycket av samma applikationer. Alla du nämner använder jag (även om jag inte tycker att jag har dåligt lokalsinne). Glad

johan
0

De jag använder flera gånger om dagen är Newstatand, Facebook och TV.nu. De jag värderar mest är RunKeeper och Newsstand och Facebook.

Mvh // Johan

Niklas
0

Jag antar att Newsstand är en nyhetstjänst. Vilka nyheter får du där?

johan
0

Newsstand är en rssläsare som synkar med google reader.

Mvh // Johan

Niklas
0

Okej. Jag hittar ingen som heter så i App Store.

Jozic
0

Hej

Nybörjare på Iphone, undarar hur man får in GPS en och andra roliga applikationer . Köper från från Istore eller ??

Niklas
0

#8: Det finns ju GPS inbyggd och med iPhone följer ett program som heter Kartor. Titta på det. Där kan du få vägvisning och göra en massa andra kul saker. Ska du ha ett riktigt navigeringsprogram finns det en hel del i App Store. Bland annat från TomTom.

charlie
0

Urbanspoon. Man valjer vad man ar sugen pa och den slumpar en retaurang i narheten.

Annars sa ar nog NYTimes den som jag anvander mest.

---

marimu
0

Detta är köpta appar. FileMagnet, Tagut (närmaste bankomat), Posta (närmaste brevlåda), GedView (visningsprogram för släktforskning), tv.nu, Station (visar bl.a. tågavgångar eller ankommande från valfri station och tidtabell mellan stationer). Dropbox, Svensk almanacka (synkar med Kontakter och visar vem som har födelsedag).

Det blev många appar, svårt att välja. De flesta som följde med iPhone är också mycket användbara.

johan
0

#7: Den har tydligen bytt namn och heter nu Newsrack.

Mvh // Johan

Niklas
0

Tack!

RuiXue
0

Echofon PRO är väl den jag använder absolut mest. Annars är iPoo otroligt underhållandeSkrattande

Jennie

Niklas
0

Vad är Echofon PRO för program?

RuiXue
0

#15 Det är det nya Twitterfon. Alltså Twitter från telefonen. PRO är betal versionen av det. Innan använde jag gratisvarianten av Twitterfon/Echofon.

Jennie

korseett
0

Hos mig är det mest kalendern, vädret och anteckningar som används mest när det gäller de som var med i telefonen. Sen så använder jag facebook, aftonbladet och något spel mycket.

Har fått två nya appar som heter Streaks och Targetweight. Streaks kan du lägga in något som du vill göra frekvent och hålla koll på det. Tex rökfri eller en viss motion. Så väljer du vilken frekvens du vill håla som varje och ända upp till 31 dagars intervall. lätt att hålla koll hur man sköter sig

Targetweight är lite för enkel men den hjälper en att hålla reda på hur långt man har kvar till sin målvikt

Måste tillägga att jag fick användning av röstmemon nyligen. Jag skulle tenta men hade ont om tid att läsa så jag pratade in faktan och frågor och lyssnade på det istället

Gramilah
0

Måste man ha spotify premium? Eller kan man ha den kostnadsfria versionen med massa reklam? :)

Niklas
0

Det går bara att använda Spotify Premium i iPhone.

lisopasi
0

Facebook, TV.nu, Inköpslista, Wikiamo, Klockan (timerfunktionen), Skånetrafiken, Fring, GPS:en samt lite spel är väl det jag gillar bäst

Loove
0

Jag gillar Swedbanks app och så lyssnar jag en del på mixmegapol och rixfm via deras appar.

carmas
0

TV4Play, iPronounciation translater, eBuddy, Res i sthlm, Battery

Och mercury!

Niklas
0

#22: Inte SVTPlay?

carmas
0

Finns båda:)

Andreas999
0
  • Facebook
  • IMlite
  • Evernote

Inbyggda:

• Kalendern
  • Mail
  • Klocka (som väckarklocka och timer för att stänga av Iphonen när jag somnar till ljudbok/podcast)
Felix-97
0

"Inlägg Bortaget"

Pga: Såg att en redan hade frågat den frågan.

AlbaStiffler
0

Mina favoriter och mest använda för tillfället:

• Facebook, tråkigt men sant
  • vädret, gillar Klart.se bäst
  • UYH, listprogram som man skriver komihåglistor med sin egen handstil, praktiskt och snabbt. Perfekt i affären.
  • Handelsbankens app, sååååååå praktiskt, funkar kanon. Synd bara att man inte kan betala räkningar med.
  • Inbyggda kart-appen
  • My love - ett knapptryck så rings min man upp, praktiskt eftersom han rings mest.
  • iPod
  • 1 little boy (en av de få betalda jag har), barn-sage app som jag talat in med min egen röst. Kul för sonen.
  • DoodleJump - enkelt men beroendeframkallande spel
MangoMelon
0

Mina mest använda för tillfället:

* Facebook
* Shopshop, praktisk då jag alltid glömmer inköpslistan hemma om jag skriver den på en lapp. Mobilen har jag ju alltid med mig.
* NRJ Finland
* Evernote

Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se

Stephanie
0

Vågar man använda skandiabankens app? =P

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal