Min Iphone har låst sig :(
Nu har den låst sig… igen. suck är typ tredje gången och nu var det inte länge sen sist. Förra gången kunde jag stänga av den och sen starta den och så funkade den igen men nu funkar ingen knapps alls bara ljud av/på knappen.
Den låser sig inte heller så skärmen lyser klockan funkar jue så kanske när batteriet tar slut att den stänger av sig och det bara är att ladda den så funkar den igen :/
Den går ju inte att ta isär så jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Och jag gjorde inget speciellt när den låste sig jag var på Youtube och sen gick jag tillbaka till hemskärmen och då låste den sig.
Om den nu inte börjar fungera igen vart ska jag vända mig?
Tacksam för svar!
Det finns en omstartningsfunktion i telefonen, den brukar lösa problemet med Iphones som hänger sig.
Håll in både backknappen och strömbrytarknappen i ca 10 sekunder tills du ser äpplet. Nu kan du släppa knapparna som du trycker in.
Vänta sedan några minuter så startar telefonen om sig själv.
#0: Vilket program var den i när den hängde sig?
Batteriet tog slut så det var bara att ladda upp den igen så funkar den som den ska igen :) Tack för hjälpen
Okej. Vilket program är det den låser sig i?

hände samma sak för mig att den låste sig men jag var tvungen att koppla in den i dator o sen använda den där omstartnignsfunktionen, någon som vet varför det blir så ibland e det bara att systremet överbelastas eller något??:P