iPhone iFokus

iPhone

Etikettövrigt-iphone-ipad-ipod
Läst 3764 ggr
lillNasse
0

Iphone 4, bra eller dålig?

Har hört att den ska vara sämre än Iphone 3(G)
Att det knappt går att sms, och att det är någe fel med antennen. Stämmer det?

Och är den bättre eller sämre än den "gammla" Ipone mobilen?

Stephanie
0

Vet inte vad som skulle vara problemet med smsandet? Antennen har jag inte haft några problem med alls i alla fall. Eller problem och problem - jag har försökt få staplarna att minska genom att hålla för antennen, men inte lyckats. Tungan ute

Jag har inte haft någon iPhone tidigare, så jag kan väl inte riktigt jämföra dessvärre.

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Felix-97
0

Antenn problemet har bara uppmärksammat för USA som har dåligt 3g nät vilket man kan förstå eftersom det är så stort Dock har man inte hört att något annat land har problem men detta gäller Inte Sverige

USA's 3g nät är lika bra som vårt var ungefär 2004-2005! Cool

Niklas
0

#0: Den är bättre än alla tidigare iPhone. På flera ställen har den utsetts till den bästa smarttelefonen på marknaden, trots de eventuella problemen med antennen. Bara en tredjedel så många iPhone 4 har lämnats tillbaka av missnöjda kunder som för iPhone 3GS för ett år sen.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Johnny
0

Jag tycker att den är MYCKET bättre än min 3 G i ALLT.

Snabbheten är mycket märkbar!Förvånad

Har inte haft några problem. Jo, en liten bugg. Om man vill ändra namnet på en mapp i efterhand, så funkar inte det. Det fixas säkert inom kort när 4.1 anländer.

Jag har roat släkten med lite filmer i HD, som är redigerade med iMovie, direkt i mobilen.

Trevligt. Dessa ska jag senare klippa ihop till en längre film, med hjälp av iMovie på datorn. Lite passande övergångar, lite speaker-text och annat.

Som sagt — MYCKET BRA!

Vänligen

Johnny Nyberg

Niklas
0

Kan du inte ändra mapp-namn efteråt? Vad händer när du försöker? Hos mig fungerar det i 3GS.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Johnny
0

Klickar på mappen. Dubbelklickar på namnet — inget händer!Gråter

Stephanie
0

#6 Men måste du inte hålla över mappen först för att de ska börja skaka sådär? Tungan ute Då kan i alla fall jag ändra mappnamnen. Glad

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Johnny
0

Hm… vet inte vad jag ska skylla på?Cool

Åldern, teflonminnet eller något annat.

Visst, så är det.

Stephanie — du är en pärlaKyss

Vänligen

Johnny Nyberg

Niklas
0

#7: Precis.