iPhone iFokus

iPhone

Etikettfrågor-och-problemlösning
Läst 2748 ggr
Kottikott
0

Kan inte se spellista??

Jag gick precis in på iPoden på min iphone 4. Och den visar bara låten som spelas just nu. Pilen jag tryckt på förut för att gå tillbaka för å kunna se hela spellistan funkar inte längre. Absolut inget alls händer när jag trycker där nu. Har jag råkat göra något eller har jag som vanligt fått ett måndags exemplar??

Kottikott
0

Det är typ som att den tappar känseln högst upp när jag är inne på ipoden.lyckades trycka mig till spellistorna på något vis, och kan inte trycka på dom översta spellistorna eller blanda alternativet. Helmysko.

Kottikott
0

Kan inte spola i låtarna eller nått sånt.

AlbaStiffler
0

Nope, det finns ingen spolfunktion i låtarna, mer än att byta till nästa låt… vad jag vet iaf. lite märkligt faktiskt.

Kottikott
0

Innan de började dumma sig nu så kunde jag då spola i låtarna.

Niklas
0

#0: Har du något skärmskydd på telefonen?

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Niklas
0

Vill ni spola framåt eller bakåt håller ni knappen för nästa/föregående låt intryckt.

AlbaStiffler
0

Aha, dumt bara att symbolen är "nästa låt", det gör ju inte att man testar om man inte läst manualen eller har en sån som dig, Niklas! ;-)

Kottikott
0

Nej inget skärmskydd. Där det visas hur långt in i låten man är, där kunde jag spola i låten. Tom dra visaren till precis där jag ville lyssna på.

Niklas
0

#8: Prova att stänga iPod och starta om telefonen (håll Hem-knappen och sov-knapen intryckta tills det vita äpplet syns).

#7: Glad

Kottikott
0

Jag återställde den i iTunes. Så nu fungerar allt perfekt och den går mycket snabbare med allt

Niklas
0

Bra!