Egen ringsignal
Hej! Kul att hitta ett forum med iPhone i fokus :)
Någon som vet ett säkert och pålitligt sätt så man kan få sina egna ringsignaler och SMS-signaler??
Vet att det ska gå, men vissa sidor lurar en bara…
Ha det gött!
Om det var det senare har du ett gratis program här:
Jag har en signal/fil som jag haft på min Sony Ericsson och så har jag lagt över den på datorn - iTunes och sedan synkronisrat den med iPhone. Men jag kan fortfarande inte välja den so signal. Men den finns under "iPod", eller hur man nu beskriver =)
Sidan du gav mig var ur funktion . iRinger alltså =(
Har du gått in i Inställningar > Ljud > Ringsignal och letat under Anpassad ringsignal?
Här är en annan länk till iRinger:

Denna sidan använder jag flitigt:
Tror dock inte att man kan lägga till fler sms signaler eller har jag fel?
Hej!
Sorry att jag bara hoppar in, men jag har ingen Anpassad ringsignal under ringsignal.
jag har klurat på det halva kvällen
.
Måste man ha iringer på telefon oxå?
Iringer fungerar kanon för mig :) dock kan man inte byta SMS-signal om man inte jailbreakar telefonen om jag minns rätt.
#7: Har du synkat över dem med iTunes?
#4 Jag har inget som heter anpassad ringsignal. Är det något som bara finns på 3GS? jag har 3G :S
#8 Vad är det egentligen som menas med Jailbreak? Har så många av mina vänner som gjort det och de har gjort sina iPhones sjukt snygga. Men finns det ingen risk bakom det??
#10: Det kan vara så att anpassad ringsignal inte finns i iPhone 3G. Jag har ingen så att jag kan kolla.
Här kan du läsa vad Jailbreak är:
#11 Tack för din hjälp 
#10 Jag har en 3gs men jag hittar ingen anpassade ringsignal under ringsignal? har jag missat nått i iringer.
#13: Ser du den i iTunes då?
jo jag ser dom där under ringsignaler, men dom blir inte (tror jag) överförd till iphonen.
Jag återställer telefonen i skrivande stund, hoppas att det funkar nu!
Okej. Jag håller tummarna.
Ååååå,så less har dom packat ner en en 3g istellet fören 3gs eller vad är det frågan om,
finns det nå sätt att se om man har en 3gs?
Gå in under Inställningar > Allmänt > Om och kolla vad det står vid Modell.
Om det står MC131KS är det en 3GS. Ett annat sätt att se skillnad är att kolla om det finns en kompassikon. Den finns inte på 3G eftersom den inte har kompass.
Då har jag en 3gs, men varför har jag då inte anpassad ringsignaler?
Har du alltså inte det valet under Inställningar > Ljud > Ringsignal?
Nepp
Det kan betyda att det inte visas om man inte har några egna ringsignaler och att du i så fall inte har lyckats Synka över den. Kan du se signalen i iPod?
#25: Den beskrivning jag läste var rätt meckig. Har du provat?
#24: Menar du att det står att den överför filen till telefonen?
Ja, man ser att den föröver ringsignal och iphonens diskutrymme minskar.
Och du tittar på rätt ställe? Se det gulmarkerade i bilden.
Meckigt?
Tar kortare tid att göra än att starta ett speciellt program för att göra det.
Jag gör det själv så fort jag vill ha en personlig ringsignal. :)
Vad bra att det löste sig! :-)

Man kan väll bara göra ringsignaler av låtar som man köpt i iTunes?
#34: Nej, jag gjorde en ringsignal av en mp3-fil jag har i datorn. För mig är det hela poängen med att göra egna signaler.
#36: Okej. Är det inte max 40 sekunder de får vara?
Hoppsan!
Stämmer
PS, har just fixat ett gäng till. Roligt att variera sig.
Kan bli riktigt roligt, sexigt, ovanligt, fräckt, när men får till det.
Å, det får man ju…
Johnny
Med programmet Voice Candy och lite klippa och klistra , kan man höja ribban ännu mer
Voice Candy finns, så vitt jag vet, inte till iPhone.
Vänligen
Johnny
Hej,
enkelt och bra med iringer - tack för tipset. Men det går väl inte att ha olika signaler för olka behov? T.ex en för inkommande samtal och en annan för väckning? Ser inte att det går at fixa till.. (?)
Mvh
INDE
#41: Jovisst, du kan till och med ha olika signaler beroende på vem som ringer. Välj ringsignalerna i kontaktlistan och väckningssignalerna i väckarklockan.
Jaja nu fick jag fram det - tack för hjälpen!
Mvh
INDE 

#26, Zpookey> Hur gör man då? Berätta gärna dessa steg hur man skapar en signal av en mp3 direkt i sin iPhone?

Jag hängde inte riktigt med, men har samma problem .. Vill ha en "vanlig låt" som ringsignal .. Alltså typ, California Gurls med Katy Perry (exempel) inte en av de korta osm redan finns .. Hur gör man ?
#46: Har du provat att följa de här instruktionerna:
#46 Hur menar du att du inte vill ha en av de korta versionerna? En ringsignal kan bara var max 40 sekunder lång om jag inte minns fel? Det kan alltså inte vara en hel låt.

Mvh Stephanie 

#48 JAg menar av låtarna som följer med, typ "Strum" och "Old Clock" och de.