iPhone iFokus

iPhone

Etikettövrigt-iphone-ipad-ipod
Läst 3103 ggr
cecililia
0

iPhone 4 el. iPhone 3GS

Har lite beslutsångest, eller ja, snarare mycket beslutsångest.

Är på gång att ÄNTLIGEN byta mig till iPhone, i princip halva släkten har en och jag vill ju inte vara sämre ;P Majoriteten av det man har hört så verkar det vara en riktigt bra telefon. Är riktigt sugen på en iPhone 4, verkar vara en bra fon men då är problemet att den är av glas vilket känns lite för riskabelt för att jag ska kunna äga den :P Tappar inte ovanligt mycket men visst råkar den åka ur fickan.

Så funderar på om en 3GS är bättre då man ändå kan använda lite funktioner som 4an har.

Nu till frågan, är det dumt att köpa den äldre modellen istället? Har hört om att det förmodligen kommer ut en ny modell inom kort nu efter 4an, alltså kring vår. Ja, speak your mind!

Niklas
0

Oavsett vilken du väljer tycker jag att du ska använda ett bra skal och då tror jag inte du behöver vara orolig att den ska gå sönder så lätt.

Vore valet mitt skulle jag absolut välja iPhone 4, men det är framför allt för att jag skulle ha stor nytta av den bättre kameran.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

cecililia
0

Ja, det är kameran som gnager lite faktiskt då jag har hört att den ska vara så bra och speciellt i jämförelse med 3GS:en.

Dock känns det verkligen som att 4an ska gå sönder så lätt efter det jag har sett på youtube :S

Vad tror du om den nya modellen som det sägs ska komma, tror du att det kommer någon så pass snabbt?

Stephanie
0

Här är några bilder som jag tagit med min iPhone 4. Tror att man ska se dem även utan att man är vän med mig på Facebook…

Bilder

Tycker att bilderna blir riktigt bra utomhus i bra ljus, men inomhus blir de lite sämre däremot… Obestämd De ser bra ut i iphonen, men på datorn i större format ser man att de inte blev så bra ändå.

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Niklas
0

#2: Enligt de rykten som talade om en uppdatering av iPhone i början av nästa år handlade det om en Version med annan antennlösning. Någon förändrad design har jag inte hört om. Jag är dock tveksam till att det kommer någon då.

cecililia
0

Okej, men om jag säger så att jag tror, om jag ska vara ärlig mot mig själv att jag nog skulle spräcka skärmen någon gång inom ett år iaf ( :( ) och ändå vill ha en iPhone, är då 3GS:en ett bättre val?

Eller är det dumt att köpa en äldre modell?

Stephanie
0

#5 Om du skaffar dig en iPhone 4 innan den 30 september så kan du ju även beställa en gratis bumper, som skyddar telefonen.

Jojaton
0

#5 Fast skärmen på 3Gs:en är ju också i glas - så tappar du den går den sönder också. Köper du ett riktigt bra skal och är lite försiktig tror jag inte det är någon fara.

Johanna - Instagram

Stephanie
0

#7 Jag tror du menade #5, eller hur? Glad

Jojaton
0

#8 Ja, det gjorde jag, ändrat nu :)

Johanna - Instagram

cecililia
0

Tror ni att 3gs:en kommer att sjunka något i pris nu ett tag? Vet inte om det är någon mening att vänta ett tag tills priset sjunker eller om man ska beställa direkt då och om jag bestämmer mig någon gång :P

Niklas
0

#5: Skärmen på 3GS är också av glas och kan spräckas. Vilken du än köper bör du försöka vara försiktig, men det är förstås billigare att spräcka en 3GS som inte kostar lika mycket i inköp.

Felix-97
0

Om man har Tajta jeans borde den inte ramla ut ur fickan? :O

Stephanie
0

#12 Nej, framförallt inte om man har en bumper på. Jag får knappt upp min ur fickan nu Tungan ute