Problem med iPod Classic (jag blir tokig!)
Den j****** iPoden (iPod Classic 160GB) bara fjollar sej nu när jag har satt den i datan och vägrar låta mej överföra filer till den! Den har den senaste uppdateringen, automatisk sync är inte i (vill lägga in filerna själv!) men den j*****kommer f** inte upp i iTunes när jag sätter i sladden. Den påstår att den är "connected" men in i helsike att den är! Den visar sej inte i iTunes som sagt men i utforskaren kan den göra det! Skitstörigt nu när jag behöver den imorgon när jag ska iväg till praktiken, och vill lägga in ny musik på den. Den totalvägrar!
Och den syncar hela tiden och stänger sen ner sej utan uppenbar anledning. Och automatisk sync är som sagt inte ifyllt!
Vad fasiken är fel med skiten?! 
Ja, jag är skitsur på den. Den funkade ju för fasiken förra gången jag satte i USB-sladden!
Nån som har haft problem med sin iPod Classic när det gäller det här? Behöver svar snabbt då jag behöver den imorgon på vägen till praktiken.
Och den är inte jailbreakad?
Nope.
Vad är det för fördelar med att ha den jailbreakad? Har aldrig fattat varför man har det 
Tro det eller ej, men nu funkar det ta mej f** 
Aja, får väl se hur länge….
#3: Jag ser ingen nytta med det för egen del. Att jag frågade berodde på att det hade kunnat vara en anledning till att iTunes krånglade.
Bra att du fick ordning på det.