Synkronisera.
Tänkte jag skulle Synka min telefon för en gångs skull, då speciellt applikationerna eftersom iTunes visar en hel massa program jag inte alls har i telefonen längre. Men när jag är inne på iTunes i datorn med telefonen kopplad, så går det inte att markera eller avmarkera applikationer i apps fliken
Hur gör jag för att uppdatera iTunes med vad jag har i iPhonen nu, helst UTAN att allt försvinner från min iPhone (just det är det stora skälet att jag alltid hämtar allt direkt till telefonen vad gäller applikationer).
Jennie
Kan du inte göra en vanlig synkning?
Det tycker jag inte att det borde göra om du har en telefon och en dator som är synkade med varandra tidigare och inte använder samma dator till flera telefoner. Jag synkar i stort sett varje dag och för mig är det inget problem.
Mest bara orolig, för senast jag synkade telefonen så försvann allt
Men det är så dumt i iTunes för när min telefon är kopplad till datorn så kan jag inte flytta runt app ikonerna genom iTunes, det är bara gråmarkerat och går inte att göra något annat än att Synka på den sidan, och där står det "vill du radera applikationerna från din iPhone och ersätta med dem från iTunes biblioteket?" eller något sånt, och det är ju inte det jag vill utan vill bara kunna flytta runt på ikonerna genom iTunes då det är lite fippligt att göra det direkt på telefonen, speciellt om något som i vanliga fall är på första sidan ska allra längst bak!
Jennie
Har du kryssat i rutan upptill att du vill Synkronisera programmen? Annars går det inte att flytta runt dem och kryssa för eller av.
Det är när jag kryssar i rutan där uppe som det kommer upp "vill du radera alla applikationer på iPhone och ersätta med de från iTunes biblioteket" Grejjen är den att de som visas i iTunes biblioteket är applikationer jag inte alls använder längre, eller har bytt Version av så de vill jag INTE ha in i iPhone istället för de jag har.
Jennie
Men kan du inte klicka ur de du inte vill ha?

Mvh Stephanie 

#6: Kan du inte svara nej då?
Använder du samma inlogg till iTunes i datorn som till appStore i telefonen?
Dum fråga kanske.
Har bara ett konto till iTunes/appstore
Jennie
#9 Men när du synkroniserade från ny dator, försvann informationen från själva appen som du redan hade lagt in, tänker på egna fakta då…
/Millis 🎈
Min blogg läser du här.
Fat is your friend. (David Perlmutter)