iPhone iFokus

iPhone

Etikettitunes
Läst 5739 ggr
RuiXue
2010-08-14 02:57
0

Synkronisera.

Tänkte jag skulle Synka min telefon för en gångs skull, då speciellt applikationerna eftersom iTunes visar en hel massa program jag inte alls har i telefonen längre. Men när jag är inne på iTunes i datorn med telefonen kopplad, så går det inte att markera eller avmarkera applikationer i apps flikenObestämd Hur gör jag för att uppdatera iTunes med vad jag har i iPhonen nu, helst UTAN att allt försvinner från min iPhone (just det är det stora skälet att jag alltid hämtar allt direkt till telefonen vad gäller applikationer).

Jennie

Niklas
2010-08-14 07:04
0

Kan du inte göra en vanlig synkning?

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

RuiXue
2010-08-14 17:15
0

Kan kan jag väl, men är det inte då allt försvinner och ersätts med vad som finns i datorns iTunes? Vill helst inte behöva installera om alla apps bara för att iTunes är kasstTyst

Jennie

Niklas
2010-08-14 19:32
0

Det tycker jag inte att det borde göra om du har en telefon och en dator som är synkade med varandra tidigare och inte använder samma dator till flera telefoner. Jag synkar i stort sett varje dag och för mig är det inget problem.

RuiXue
2010-08-14 20:00
0

Mest bara orolig, för senast jag synkade telefonen så försvann alltObestämd Men det är så dumt i iTunes för när min telefon är kopplad till datorn så kan jag inte flytta runt app ikonerna genom iTunes, det är bara gråmarkerat och går inte att göra något annat än att Synka på den sidan, och där står det "vill du radera applikationerna från din iPhone och ersätta med dem från iTunes biblioteket?" eller något sånt, och det är ju inte det jag vill utan vill bara kunna flytta runt på ikonerna genom iTunes då det är lite fippligt att göra det direkt på telefonen, speciellt om något som i vanliga fall är på första sidan ska allra längst bak!

Jennie

Niklas
2010-08-14 20:16
0

Har du kryssat i rutan upptill att du vill Synkronisera programmen? Annars går det inte att flytta runt dem och kryssa för eller av.

RuiXue
2010-08-14 23:17
0

Det är när jag kryssar i rutan där uppe som det kommer upp "vill du radera alla applikationer på iPhone och ersätta med de från iTunes biblioteket" Grejjen är den att de som visas i iTunes biblioteket är applikationer jag inte alls använder längre, eller har bytt Version av så de vill jag INTE ha in i iPhone istället för de jag har.

Jennie

Stephanie
2010-08-14 23:47
0

Men kan du inte klicka ur de du inte vill ha?

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Niklas
2010-08-15 01:03
0

#6: Kan du inte svara nej då?

RuiXue
2010-08-15 13:49
0

Bara gråruta går inte att göra någotObestämd Det är verkligen det ENDA jag inte tycker om med iPhone! iTunes! SKITPROGRAM!

Fick nog löst det tillslut ändå. Högerklickade på iPhone och "överför inköp" så verkar det som om iTunes fattade pointen och fick RÄTT applikationer i bibilioteket.

Jennie

[Norrbysa]
2010-08-15 17:42
0

Använder du samma inlogg till iTunes i datorn som till appStore i telefonen?

Dum fråga kanske.

RuiXue
2010-08-15 17:46
0

Har bara ett konto till iTunes/appstore

Jennie

MillisB
2010-08-24 23:48
0

#9 Men när du synkroniserade från ny dator, försvann informationen från själva appen som du redan hade lagt in, tänker på egna fakta då…

/Millis 🎈
Min blogg läser du här.
Fat is your friend.          (David Perlmutter)