Bumper?
Har ni köpt/beställt någon bumper till er iPhone 4? Vad jag läst så verkar den kunna beställas här i sverige också från och med i fredags.
Själv hade jag tänkt ha displayplast och en bumper som skydd på min. Köpte en Invisible Shield (för bak + fram) i fredags och hoppas att den ska funka bra. Någon som använder sån förresten?

Mvh Stephanie 

Det stämmer att du kan beställa en gratis Bumper i Sverige också.
Displayplast rekommenderar Apple inte längre. Dessutom blir skärmen betydligt mindre känslig enligt min erfarenhet.
Inte alls? Jag vill inte gärna riskera repor i onödan… Varken framsidan eller baksidan.

Mvh Stephanie 

#2: De tog bort alla såna från sin webbshop. De tycker inte att de behövs.
Var i sverige kan man beställa gratis bumper? Vilken sida??
#4 Man beställer via applikationen Case Program. 

Mvh Stephanie 

#6 Jag fick den för några dagar sedan. Men jag tror jag valde den vanligaste, så det blev inte så lång väntetid för mig.
den sitter väldigt tajt och är i både gummi och hårdplast. Tror att den ger rätt bra skydd om man skulle råka tappa telefonen. Man får också bättre grepp om telefonen med den på.

Mvh Stephanie 

Ska köpa Invisible SHIELD, Beställa en gratis bumper och Köpa ett läder fodral till min iPhone 4
När jag fått den då alltså… :S
Jag har nyss beställt min iPhone 4, gjorde det i morses. Min allra första apple produkt.
Jag kommer ju inte få den förs om 5-6 veckor, men vilken bumper är snyggast till svart?
Jag försöker också lösa hur jag ska göra för att skydda den. Med något sorts skydd. :)
#1 Jasså, så man ska inte ha skyddsfilm?
Några tips? :)
Mvh Hannasjessie. :)
#9: Inte enligt Apple. Glaset i skärmen är väldigt reptåligt. Det är kraftiga stötar det inte tål.
Men vilken färg ska man välja om man har svart iPhone? :D
Svart kanske?
Jag valde svart och det ser bra ut

Mvh Stephanie 

Hur lång tid tog det att få sin bumper, och vad hade ni som skydd så länge? :)
#16 För mig tog det inte mer än lite drygt en vecka! Trots att det första besked jag fick när jag beställde den, var att den skulle komma i början av september…
Jag satte på displayskydd på min direkt (invisible shield) och nu bumpern.
Men jag står i valet och kvalet om jag ska ta bort displayskyddet igen. Det är en cm-lång repa mitt på glaset, som jag inte vet var det sitter - om det är på själva glaset eller om det är på skyddsplasten. Hur som så satte jag ju på skyddsplasten för att det inte skulle bli några repor, så det där är lite tråkigt 

Mvh Stephanie 

#16 Okej, jag kommer nog ha invixible shield och bumper. Men är det inte lite krångligt att sätta på det utan att få "bubblor".
Jag kommer skicka efter ett gratis bumper om jag hinner få iphonen innan 30 sep :)
Ingen som vill svara?
Jag har inget skärmskydd.
#19 Sorry, hade missat din fråga. Det var inte så svårt att sätta på, man får inte snåla på sprayen bara. Samtidigt tyckte jag att det var lite för lite vätska i sprayflaskan…
Något annat som bör nämnas är att plasten på baksidan lossnade för min vän efter ett tag, och den har även hållt på att lossna för mig. Jag tycker att den verkar sitta relativt bra, men samtidigt funderar jag ärligt talat att ta bort den ändå. Dels för repan som jag skrev om i förra inlägget, men också för att jag känner att touchen inte är lika känslig…

Mvh Stephanie 

Kanske man ska strunta i skyddsfilmen då? Och bara ha en bumper? Den verkar ju ändå inte behövas?
#22 Ja, det var så jag tänkt göra. Så snart jag vågar ta av plasten… =P

Mvh Stephanie 

#23 våga våga våga våga! Alla i kör igen vååga:)
Livet utan skyddsplasen är ljuvlig.
Jag kör med copter display film den knappt syns eller känns sitter bra gör den också. Sen har jag barely there case. Eftersom det verkar som Apple tagit bort deras case program i App Store.
#24 Nu är plasten av på framsidan :D jäklar vilken skillnad det är alltså! Bara det inte blir några repor nu… =P

Mvh Stephanie 

Jag har aldrig haft plast och har inga repor.
Hoppas på att jag också klarar mig då :) förresten var det som jag trodde - repan jag hade tidigare satt i plasten. Så skönt!

Mvh Stephanie 

Finns ett "skal" som går upp lite så om man lägger med displayen nedåt kommer den i kontakt med ytan
#29: Så är mitt skal.
#29 Det där hängde jag inte riktigt med på? Är det inte bra om den inte nuddar ytan? Eller var det det du menade? =P för det är ju vad en bumper gör till exempel.

Mvh Stephanie 

#29 Det där hängde jag inte riktigt med på? Är det inte bra om den inte nuddar ytan? Eller var det det du menade? =P för det är ju vad en bumper gör till exempel.

Mvh Stephanie 

Lol, jag har inte vant mig vid hur känslig skärmen är, därav dubbelposten xD

Mvh Stephanie 

Jag har två små repor bak på min trots att jag är sjuuukt försiktig, behandlar den som en bebis =P Lite surt! Men vill inte ha sånt skydd heller, tycker sambons HTC blir mkt sämre med skyddet… Kanske får skaffa nåt fodral bara o ha den i så länge =)
Även fått min bumper kan tilläggas men kan inte ha den på, den blev ju så ful och kändes så plastig hela telefonen när den kom på :S Den får ligga i byrålådan ett tag…
Jag tror jag kör på invisible shield i början, min första iphone på gång, så då är man ovan och vill vara försiktig! :)

Fick min bumper idag, men jag lägger nog den i lådan istället.
Vänliga hälsningar
Alexander Isaksson
Jag fick kolli nr idag, min iPhone kommer imorgon eller nästa vecka. Men jag har inte fått ngt mikro sim…
BEställde den 17 Aug, och den kommer redan! WOW! :D
Kolla posten.se vart den är:) iom att du har kollinummer
Den är i Jönköping :) Men tänk om jag inte får något Mikro-Sim, vilken katastrof?
Telia :) Men jag är så fundersam över mitt SIM-kort, hoppas det kommer imorgon…