iPhone iFokus

iPhone

Etikettfrågor-och-problemlösning
Läst 2979 ggr
Stephanie
0

.wmw i iPhone 4?

Hade underlättat väldigt för mig om jag kunnat kolla på dessa filmer i min iphone, men när jag klickar på länken så står det att safari inte kan öppna den.

Finns det något sätt för mig att kolla på dem direkt från iphonen (utan att gå via datorn)? Kikade snabbt på google, men där hittade jag bara frågor som rörde mac-datorer, samt frågor från 2008. Obestämd

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Niklas
0

Det beror lite på. Om det är i e-post du har länkarna kan det gå. Det finns en tjänst som heter iPhoneVideoServer som kan konvertera och skicka tillbaks dem till dig.

www.iphonevideoserver.com

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Niklas
0

En annan möjlig lösning är att köpa WMV Player (15 kronor). Det är en webbläsare som kan spela upp wmv-filer. Jag har inte provat den själv, men i beskrivningen låter det som om den gör ungefär vad du frågar efter.

WMV Player

Stephanie
0

Typiskt nog så såg jag att resten av filmerna var i flash såklart Skrikandes Gissar dock att det kommer komma fler filmer i det formatet så småningom, så jag får prova förslagen då! Men tack för tipsen!

Niklas
0

Okej. Smokescreen spelar Flash i iPhone, men det hjälper inte dig om de inte har lagt in det på sidan med filmerna.

Stephanie
0

Nä, och jag vet inte riktigt om jag kan be skolan göra det heller… Oskyldig