Ta bort plasten!
Det är mitt råd till de som skaffar en iPhone.. tänkte att jag skulle vara duktig och skydda den med plasten som satt på vid köpet.
Men.. när jag ringde med den, så hördes det väldigt dåligt, trodde först att det berodde på apparaten, men så tog jag bort plasten, och vilken skillnad det blev! På både ljud, och touchresponsen..
Har beställt en bumper, så jag ska väl testa den sen om det är något att ha.
Och man kanske skulle investera i en bluetooth, då det blir tungt att hålla i iPhonen vid längre samtal.

Det finns plastskydd som är till för att sitta på som fungerar bra. Det där är inget som är meningen att det ska sitta kvar.
Jag vet men jag ville använda det som skydd ett tag.
Det är väl klart det hörs dåligt när plasten sitter över den högtalaren du hör till örat? Som sagt, de är inte meningen att man ska ha den plasten på, det finns annan som är beskuren vid de hålen.
Är det så klart när man är nybörjare? Jag har då inte haft det problemet med andra nallar, då har jag haft plasten på ett tag
Hmm, man ska tydligen inte skriva och fråga vad som helst här.
Till sajtvärd/medarbetare: Tråden kan låsas.
#4: Jo då, du ska skriva och fråga om vad som helst som har med iPhone att göra här.
Jag hade också kvar den plasten på den första fyran jag hade ^^ ville köpa invisible shield innan, men det var tur att jag väntade lite eftersom det var fel på min första iphone x( dock förklarar det här varför det var så dåligt ljud i den också! =D

Mvh Stephanie 

Jag lämnade plasten på baksidan på men klippte av hörnet där kameran satt. Det var för att jag väntade på ett skal.
Min kompis gjorde likadant men han klippte inte bort plasten framför kameran. Han fick väldigt speciella bilder. :-)