iPhone iFokus

iPhone

Etikettövrigt-iphone-ipad-ipod
Läst 1792 ggr
cecililia
2010-09-19 23:47
0

Need some help!

Nu kanske det är många som tycker att jag ska leta själv men det har jag, och jag hittar inget så tänkte höra om det finns någon som orkar och känner sig manad att hjälpa mig.

Tänkte se vad det finns för olika priser på 4:an, vet att många har sina guldkorn på (helst) internetaffärer där de finns bra priser som kan konkurera ut de större företagen som netonnet osv.

Brukar köpa mina telefoner från t.ex. mobillagret.se eller all-teknik.biz och de brukar ha billigare varor så tänkte höra om ni har några pärlor som ni vill dela med er av som kan ha en billig iPhone 4 att sälja (vill ha en olåst, betala av direkt).

Tanken har slagit mig att köpa via tradera eller blocket (sambon köper i princip allt via blocket) men det känns inte tryggt. Men då kanske jag är fjantig.

Sorry för att jag stör under valvakan ;)

Niklas
2010-09-20 00:30
0

Jag tror att du behöver veta vad du vill ha för abonnemang innan du väljer var du ska köpa telefonen. Det varierar ganska mycket.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Jojaton
2010-09-20 01:01
0

Köpa den helt olåst är dyrt, du får nog räkna med att få lägga ca 10 000 för en 16GB.

Johanna - Instagram

cecililia
2010-09-20 01:07
0

# Har halebop vänner nu som abonnemang. Vilket skulle du rekomendera?

# Har tittat på pricerunner och den billigaste är ca 8100 med frakt inräknad. Dock är ju inte alla företag inräknad där. All-teknik har jag aldrig sett förr på pricerunner men nu har de kommit in där så tänkte höra om det är någon som vet andra internetaffärer som kanske är liten men som ändå gör ett bra jobb med leverans, kvalié och kundtjänst osv.

Niklas
2010-09-20 11:27
0

#3: Jag antar att det betyder att många av dina vänner också har Halebop och att det blir billigare för dig att ringa dem. Då kanske det är samma abonnemang du ska ha även i fortsättningen.

På Halebops hemsida kostar den 299 kronor i månaden fram till årsskiftet med Halebop vänner med suft plus bundet i 24 månader. Då ingår telefon och abonnemang. Efter årsskiftet stiger kostnaden med ungefär 90 kronor i månaden. Kontantpriset för telefonen är 299 kronor med det här valet.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning