iPhone iFokus

iPhone

Etikettappar
Läst 4139 ggr
Johannafia
2

MSN varför kostar det pengar?

Jag laddade ner msn appen bland det första jag gjorde.. och första månaden märkte jag att det kostade pengar att gå in på den så den här månaden har jag inte gjort det för jag tycker bara att det är onödigt.. Men nu fick jag räkningen och nu har MSN appen dragit runt 100kr fast jag inte ens har varit inloggad! så jävla förbannad! så nu har jag tagit bort den. Msn är ju gratis när man har det på datorn och jag har inte ens varit inloggad på mobilen.. Så den har alltså "snott åt sig" pengar iaf :S

Niklas
0

Vad står det att pengarna har gått till på räkningen?

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Johannafia
0

Msn mach microsoft@mach.com windows live mobile

Niklas
0

Då tycker jag att du ska kontakta Mach.com på den e-postadressen och fråga. Jag tror inte att det är MSN som kostar utan någon annan tjänst du har fått.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

johan
0

Du ska ha Windows Live Messenger. Den kommer från Microsoft och är gratis!

Mvh // Johan

Stephanie
0

Ja, det lät lite mysko Förvånad Men jag kan tipsa dig om eBuddy - själv tycker jag att den är mycket bättre än msn-appen!

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

jronn
0

Finns IM+Lite finns också…

jobi55
0

IM+ lite tyckte jag inte om ….windows messenger live funkar skapligt men ebuddy funkar allra bäst om man bara ska chatta ..vill man kolla mail så går det att ansluta både gmail o hotmail till mailklienten i iphone upptäckte jag nyss :)

[the-mobe]
0

Vad heter den MSN appen du laddade hem?

Har kollat runt lite och det verkar som om den appen eller vad du nu har använt för något använder mach.com´s IM to SMS service. Troligen den som kostat pengar.

"MACH provides specific messaging support to social networks through an extensive range of services for outbound and inbound messaging traffic. In addition we ensure full continuity between SMS and IM through our IM-SMS Bridge."

Johannafia
0

det är Windows live messenger som jag hade och det var den som kostade mig pengar, trotts att den var gratis! Fick räkning från Tele2 där det stod bara massa från just den. Men har tagit bort den nu och hoppas på att räkningarna kommer att sluta komma. Ebuddy har jag provat förut, men har glömt bort det. Men då får jag köra på det igen.. finns det app för den eller går du in via hemsida?

vino
0

då hardu troligen varit uppkopplad och inloggad på något vis. tyvärr är detsällan som det ärfel på fakturan. men det är jätte tråkigt när sånt händer.

Stephanie
0

#9 Om det verkligen var det, så skulle jag absolut höra av mig till dem!

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

ScarletMajesty
0

måste tipsa om Meebo som är betydligt mycket bättre än ebuddy! Samma princip. Men bättre i mitt tycke :p