Har äntligen fått min iphone!
Igår fick jag äntligen det efterlängtade samtalet, att min iphone 4 äntligen hade kommit! Har stått på kö i nio veckor och nu, igår den 30 september, blev den äntligen min!
Så hela gårdagen och denna dag har jag suttit och försökt lära mig den. Det går väl sådär. Fick inte med någon manual, borde man inte få det?
Har väl börjat lära mig de viktigaste funktionerna men jag tycker att mycket är konstigt.
Först och främst, vet någon hur man höjer volymen när man ringer ett samtal? Jag hör inte vad personen jag pratar med säger. (ja, jag har höjt så mycket det går på volymknappen).
Går det att använda en låt som ringsignal? Har efter lite bråk lyckats föra in låtar i mobilen. Men mycket längre kommer jag inte.
Nu fick jag hjärnsläpp, har väldigt många frågor men kommer inte ihåg en enda nu. Fyller på så småningom!
Tacksam för hjälp! =)
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
Tack :)
Vart hittar man det programmet?
Solbackens kaniner
Du kan prova det här om du vill ha egna ringsignaler:
Om du inte tycker att ljudvolymen räcker kan du sätta telefonen i högtalarläge.
Har du tagit av skyddsplasten först och främst? Sitter den kvar så hör man ingenting… 

Mvh Stephanie 

Jag vill ha en låt som ringsignal (tex Depeche Mode - Enjoy the silence).
Har köpt en låt via iTunes, skulle den gå att använda?
Haha, jadå den är av :) Nu har dock ljudet blivit bättre! Vet inte vad det var för problem igår.
Solbackens kaniner
Kanske personen pratade lite lågt? eller så var det fel på den du ringdes telefon? :O