Vad saknar du i iPhone?
Jag har iPhone 4 och saknar möjligheten att få lev.rapport när man sändersms. För jag hardå inte sett att det finns någoninställning för det.
det är en jättebra funktion, och den saknar jag verkligen.
Bara skriva *kv# i början på meddelandet
det ska jag testa. menhur vet man det? kan man läsadet någonstans?
Jag tycker att det vore bra att kunna ansluta en extern skärm till telefonen. Det är inget jag saknar dagligen dock. 

att det inte finns flash så man kan använda sig av viktväktarnas e redskap
Flash är nog det jag saknar oftast eftersom jag surfar en hel del.

Mvh Stephanie 

Har ju inte fått min än men vet att jag kommer att sakna:
Bluetooth alltså att kunna skicka filer via Bluetooth till vilken mobil som helst
#3: Med denna mojäng ska man kunna ansluta iPhone till TV:
#7 Är detsamma som denna?
http://store.apple.com/se/product/MB129ZA/B?fnode=MTY1NDAzOQ&mco=MTE1NzMwNTg
Som jag har förstått det skickar de där bara över signaler från vissa program. Jag vill kunna arbeta med alla program och se det på en extern skärm.
Har jag fel?
#10 Jag läser att man kan titta på bilder/bildspel och lyssna på musik. Jag skulle tro att man kan arbeta som du tänker också. Det som finns på iPhoneskärmen måste väl komma upp på tv:n? Percis som när man jobbar med en laptop, det blir bara en extra skärm. Rätta mig någon om jaghar fel.
Diverse foruminlägg tyder på att du har rätt, det sägs att endast video och youtube kan visas på extern skärm med den kabeln.
Och att man kanlyssna på musik då..
Tyvärr så ser det ju ut som att man inte kan jobba i den med extern skärm.
Det är synd.
Ja, en megatabbe faktiskt..
Jag saknar att man inte kan använda sina mp3:or som ringsignal
#17: Har du provat det här?
#18 Ja det har jag men då får man ju bara en liten snutt av låten jag vill kunna ha hela låten som ringsignal.
#20: Aha, iPhone tar bara 30 sekunder långa ringsignaler.
#19: Ringsignaler måste ha formatet .m4r. Har de det kan du lägga in dem.
#21 ok, lite synd …
#22: Är det ofta du väntar mer än 30 sekunder innan du svarar? 
#23 det händer, då jag har telefonen med mig på jobbet och det är inte något tyst jobb, då jag kör truck i en industri med en massa maskiner och glasflaskor som låter och då är det bra om singalen är lite längre så att man hinner uppfatta den :-) ska tillägga att jag har även vebbraton på.
Men jag får se när min Iphone 4 kommer (då min Ipone 3G tyvärr inte tyckte om tvättmaskinen) om det är bättre ljud i den :-)
Okej. :-)