iPhone iFokus

iPhone

Etikettinställningar
Läst 7080 ggr
Nozar
5

Förlorad lösenkod!

Ställde in lösenkod på min iPhone innan idag. Men efter en stund när jag skrev in exakt rätt kod som funkade tidigare gånger jag skrivit in den, så stog det att jag hade angivit fel kod?! Provade igen men det funkade inte, så testade ett par andra jag brukar använda men icke. Så nu kommer jag inte in på min telefon.

Efter en stund så stog att jag skulle ansluta den till iTunes, vilket jag gjort nu men jag hittar inte riktigt vart man kan ta bort lösenkoden.

Så jag behöver verkligen hjälp!

Niklas
3

Det är inte så att du skrev SIM-koden i stället för telefonkoden, eller tvärt om?

Som jag har förstått det måste du köra en Återställning för att nollställa lösenordet.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

harriboy
1

Hej !

Finns det någon därute som kan hjälpa min son att låsa upp sin Sony Eriksson X10 som han har dumt gjort spärrat med geografisk kod genom google. Nu hade han slagit fel kod flera gånger så den är spärrad. Har pratat med 3 där vi köpt telefonen för att få hjälp men ingen kan hjälpa oss.  Han hade tyvärr lösenordet i mobilen som han nu inte kommer åt. Han har lärt sig en läxa men vill givetvis kunna ringa på den. Han kan ta emot samtal och sms men inte läsa sms. HJÄLP !

Niklas
1

#2: Mitt tips är att ni kontaktar Sony Ericsson och ber om hjälp. De kanske kan guida er per telefon.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning