Vilket spel?
Jag laddade ner ett spel från Appstore häromdagen och så samma kväll hängde sig mobilen så jag var tvungen att återställa den. Eftersom jag inte haft mobilen ikopplad sen jag laddade hem appen fanns inte den med på säkerhetskopian.
Och nu kan jag för allt i världen inte komma på vad spelet hette.. Och det dumma är att det var ett riktigt löjligt spel men jag gillade det!
Ska försöka förklara:
Det var som ett gammalt arcadespel, lite i samma stuk som typ pacman eller gamla mario. Det var ett runt klot och så var man en liten gubbe uppe på klotet. I klotet fanns hål där det kom ut små sköldpaddor ifrån, så skulle man skjuta dem. Det var inget sånt häftigt glammigt nytt spel utan lite oldschool.
Nån som har en aning om vad jag pratar om?! Jag fastnade verkligen för det och det är verkligen jättefrustrerande då jag inte kan komma på vad det hette..
Tack på förhand!
Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se
Jag känner inte igen spelet. Har du sökt efter det i App Store? Om du skriver några ord som beskriver det kanske du kan hitta det igen.
Det knäppa är det att jag laddade hem en massa appar vid samma tillfälle så jag har faktiskt ingen aning om var jag hittade spelet. Men mycket möjligt att det var bland topplistade eller releasedate.. Jag har kollat där men inte hittat det.
Åh varför ska jag ha så dåligt minne för?! :(
Så har jag ett svagt minne av att spelet skulle hett nånting på G…
Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se
Betalade du för det eller var det gratis?

Mvh Stephanie