föra över telefonbok
Hej..
Innan min iphone 4 så hade jag samsung s8000 jet, och jag har problem med hur jag ska göra för att få över kontakterna.. Eftersom det är ett micro simkort i iphonen kan jag ju ej sätta in simkortet i den, och jag har försökt läsa mig till hur jag ska göra men jag fattar inte hur jag ska göra.. Är det någon som kan vara snäll och förklara för mig exakt hur jag ska göra, orkar inte sitta o skriva över för hand eller skicka dem som visitkort via sms, utan vill ha ngn snabb bra lösning.. Tack så mycket =)
Kolla om det finns något program till din telefon som kan synca den med windows kontakter. Sen är det bara att ställa in i iTunes att iphonen ska synca med Windows kontaker.
En annan möjlig lösning är att skaffa en mikro-SIM-adapter och föra över kontakterna via SIM-kortet.

men de känns ju lite tråkigt att behöva köpa en sån för en engångsförteelse grej, kanske man kan låna i ngn affär, att de har tillgång till sån?
vad är windowskontakter? Jag försökte att använda synk programmet för samsung till datan men inget hände.. jag har windows 7
Windows kontakter är ett program som hanterar kontakter/adresser i Windows.
Kan det bli samma problem om jag har Mac?
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Det har nog inte med datorn att göra.